آواریو طوسی روشن مات 120×60​

Previous
Next
آواریو طوسی روشن فیس 1
آواریو طوسی روشن پرسلان فیس 1
آواریو طوسی روشن فیس 2
آواریو طوسی روشن پرسلان فیس 2
آواریو طوسی روشن فیس 3
آواریو طوسی روشن پرسلان فیس 3
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

آواریو طوسی روشن مات

کاشی آواریو طوسی روشن مات دارای اندازه‌ي ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر است. کاشی اسلب یا سایز بزرگی که به دلیل پرسلان بودن بسیار مرغوب بوده و چند کاربری دارد. گروه کاشی و سرامیک پرنیان کاشی آواریو را تحت برند «لوکس» و در یک پکیج سه عددی یا در سه فِیس عرضه کرده است.

ضخامت این محصول ۱۲ میليمتر است. داشتن چنین ضخامتی برای یک کاشی سایز بزرگ بسیار مناسب و استاندارد است. زیرا کاشی‌های اسلب نظیر آواریو هم در دیوار یک محیط کار می‌شوند و هم در کف آن فضا. در ضمن خاک سفید بودن و پرسلان بودن محصول باعث شده است که در فضاهای خارجی نظیر حیاط، محوطه‌ها، پارکینگ، نمای ساختمان و … نیز از کاشی آواریو طوسی روشن استفاده شود.

ضخامت و وزن این محصول وقتی که روی دیوار و در ارتفاع نصب می‌شود باید به گونه‌ای باشد که در طی گذشت زمان لق نشود یا سقوط نکند. حال این محصول با همین ضخامت باید در کف محیط که فشار زیاد،  رطوبت زیاد، مواد شوینده شیمیایی و آب، تردد زیاد، جابه‌جایی وسایل سنگین در آن وجود دارد نیز نصب شده و مستحکم و ایمن باشد. آواریو طوسی روشن با ضخامت استاندارد خود از عهده هر دوی این موارد به خوبی برمی‌آید.

کاشی‌های پرسلان نظیر آواریو طوسی هنگامی که در فضاهای خارجی استفاده می‌شوند باید مقابل تغییرات زیاد دمایی و محیطی مانند یخبندان، اشعه خورشید، برف، باران و … مقاوم باشند. همچنین محل گذر و تردد افراد و وسایل نیز در محیط خارجی روی این محصولات خواهد بود. آواریو به دلیل سطح متراکم و سفت خود که هنگام پخت در کوره ایجاد شده است به راحتی در برابر این فشارها و عوامل، مقاومت کرده و همچنین به دلیل تخلخل ناچیزی که دارد در برابر نفوذ آب و تغییرات دمایی نیز کارایی بالایی دارد.

کاشی‌های خاک سفید آن دسته از محصولاتی هستند که در هنگام پخت در کوره رنگ بدنه آن‌ها به رنگ سفید درمی‌آید. این اتفاق به این دلیل می‌افتد که در ترکیب مواد اولیه سازنده این محصولات مقدار سیلیس از موادی مثل فلدسپات، گرانیت، خاک رس مخصوص و ماسه ریزدانه بیشتر است. سیلیس نه تنها موجب سفید شدن رنگ بدنه کاشی می‌شود بلکه با ایجاد سطح سفت و صیقلی روی کاشی موجبات استحکام و تخلخل پایین آن را نیز فراهم می‌کند.

کاشی آواریو طوسی روشن مات یک محصول تک‌پخت به حساب می‌آید. کاشی‌های تک‌پخت آن دسته از محصولات هستند که در فرایند پخت آن‌ها بدنه به همراه لعابی که روی آن را پوشانده است در یک مرحله وارد کوره شده و در دمایی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد پخته می‌شوند.

کالیبره یا رکتیفای بودن مزیت مهم دیگر کاشی آواریو است. کاشی‌های رکتیفاید در هنگام تولید با برش‌هایی لیزری گونیا یا تراز می‌شوند. لبه‌های این محصولات برای جلوگیری از قناسی و ناهمواری  با دستگاه‌هایی نظیر واترجت برش می‌خورند. این برش‌ها موجب می‌شود که در هنگام نصب نیاز به بندکشی نباشد. عدم بندکشی و مواد اولیه آن موجب می‌شود که آلودگی‌ها مکانی برای تجمع در محیط نداشته باشند. همچنین باعث می‌شود که محیط وسیعتر به نظر برسد. زیباتر و یکدست‌تر شدن فضا از مزیت‌های دیگر استفاده از کاشی‌های لیزری یا رکتیفاید است. صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های بندکشی هم باید به این مزایا اضافه کرد.

گروه کاشی و سرامیک پرنیان کاشی لاکچری آواریو را در شوروم‌های تخصصی خود با دکور زنده و نورپردازی حرفه‌ای ارائه کرده است در صورتی که تمایل دارید، از شوروم‌های ما بازدید کنید و این کاشی و دیگر محصولات ما را در دکور زنده مشاهده فرمایید. در ضمن برای ثبت سفارش کاشی آواریو طوسی روشن مات نیز می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس گرفته سفارش خود را ثبت کنید و همچنین  از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.