آروما سفید 60×30​

Previous
Next
بنیتا باند رستیک
آروما سفید رستیک
لاکرا باند رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1728117X1179.8103.681.442472830X60
Size / format30X60
in box8
in pallet72
weight24
area1.44
area pallet103.68
thickness9.8
size of pallet117X117
weight pallet1728

جهت دانلود کاتالوگ آروما سفید می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید.

آروما سفید مات

کاشی آروما سفید مات دارای اندازه ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر است و از آن برای پوشش دادن فضای دیوار استفاده می‌شود. گروه کاشی و سرامیک پرنیان این محصول را تحت برند «بیوتی» عرضه کرده است. پکیج کاشی آروما شامل سه تایل یا قالب کاشی است. قالب ساده آن که طرح و نقشی ندارد ولی رستیک یا برجسته است، به همراه دو قالب دکور به نام‌های لاکرا و بنیتا که آن‌ها هم برجسته هستند، پکیج کاشی آروما را تشکیل می‌دهند.

آروما محصولی است که با داشتن ویژگی‌های فنی و مزیت‌هایی، نسبت به دیگر محصولات مشابه متمایز خواهد بود. از جمله ویژگی‌های فنی آن باید به ضخامت استاندارد و مناسب این محصول اشاره کرد. ۹.۸ میلی‌متر ضخامت هر قالب آروما است. داشتن چنین ضخامتی برای یک کاشی که قرار است در ارتفاع (روی دیوار) نصب شود کاملاً مناسب است زیرا محصول را با احتمال لق شدن یا سقوط مواجه نمی‌کند.

کاشی آروما در هنگام تولید یک بار درون کوره قرار گرفته است. به این معنا که بدنه کاشی به همراه لعابی که روی ‌آن را فرا گرفته است به صورت همزمان وارد کوره شده و بعد از پخت از آن خارج شده‌اند. به همین دلیل به این محصول کاشی تک‌پخت است.

ترکیبات اولیه سازنده کاشی و سرامیک فلدسپات، خاک رس و ماسه هستند. هر زمانی که مقدار خاک رس نسبت به دیگر محصولات مقدار بیشتری داشته باشد موجب می‌شود که رنگ بدنه کاشی متمایل به قرمز باشد. به این کاشی‌ها خاک قرمز می‌گویند. دمای بالاتر از ۱۰۰۰ درجه دمایی است که کاشی‌های خاک قرمز نظیر آروما در آن پخت می‌شوند.

بعد از برشمردن ویژگی‌های فنی این محصول بهتر است مهم‌ترین مزیت این کاشی را نیز بیان کنیم. کالیبره یا لیزری بودن آن. هنگامی که کاشی روی خط تولید قرار می‌گیرد و لعاب می‌خورد ممکن است بخشی از لعاب شُره کرده و روی لبه‌های کاشی یا سرامیک را بپوشاند. چنین اتفاقی باعث خواهد شد که لبه‌های محصول دچار ناهمواری و قناسی شود.

برای از بین بردن این معایب و گونیا شدن کاشی نیاز است با دستگاه‌های نظیر واتر‌جت برش‌های بسیار ظریف و دقیقی روی لبه‌ی کاشی یا سرامیک اعمال شود. کاشی رکتیفاید یا کالیبره محصولی است که این برش‌های لیزری روی آن انجام شده است.

افرادی که برای پوشش فضاهای مد نظر خود از این کاشی‌ها استفاده می‌کنند برای نصب ‌آن‌ها نیازی به بندکشی نخواهند داشت زیرا کاشي‌های رکتیفاید به خوبی در کنار یکدیگر چفت می‌شوند. بندکشی نشدن فضا آن را زیباتر و یکدست‌تر کرده و باعث می‌شود که محیط وسيع‌تر به نظر برسد. در ضمن در هزینه و زمان مربوط به بندکشی نیز صرفه‌جویی خواهد شد. نظافت کردن این کاشی به دلیل نبود بندکشی و مواد مربوط به آن سریع‌تر انجام گرفته و آلودگی‌ها نیز خود را دیرتر نمایان خواهند کرد.

اما ظاهر تایل‌های پکیج آروما سفید مات چگونه است؟ در سطرهای قبل توضیح داده شد که هر سه قالب این پکیج رستیک یا برجسته هستند. یکی از تایل‌ها سفید بوده و هیچ‌گونه نقش و نگاری ندارد اما سطح آن را ۱۸ مربع هم‌اندازه به قسمت‌های مساوی تقسیم کرده‌اند. باید دقت داشت که این محصولِ ساده، رستیک یا برجسته است.

دکور بنیتا یکی از کاشی‌های باند پکیج آروما است. ۱۸ مربع هم‌اندازه روی سطح این قالب نیز قابل مشاهده هستند. درون هر مربع فرم‌های هندسی به خصوصی کار شده است. برخی از آن‌ها ساده و دارای یک یا دو فرم بزرگ و برخی دیگر دارای فرم‌های کوچک زیادی هستند که با ریتم خاصی درون مربع‌ها تکرار شده‌اند. رنگ پس‌زمینه محصول سفید است ولی رنگ اُخرایی و آبی، رنگ قالب فرم‌های هندسی روی آن است.

دکور بعدی لاکرا نام دارد که آن هم با ۱۸ مربع تقسیم‌بندی شده است. تفاوت لاکرا با بنیتا این است که درون مربع‌های بنیتا فرم‌های هندسی قرار گرفته بود ولی درون مربع‌های کار شده بر سطح لاکرا، نقوش گیاهی بیشتر به چشم می‌خورد. پس‌زمینه سفید یکدست و نقوش گیاهی و فرم‌های هندسی آبی رنگ تا آبی تیره، این اثر را نسبت به بنیتا مینیما‌‌ل‌تر نشان می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کاشی جذاب و ثبت سفارش آن با کارشناسان پرنیان در ارتباط باشید. همچنین قابل ذکر است که شوروم‌های تخصصی گروه کاشی و سرامیک پرنیان در شهرهای مختلف آماده بازدید علاقه‌مندان هستند.