کاشی مراکشی در دکوراسیون، حس زندگی را به خانه هدیه کنید

کاشی مراکشی

کاشی مراکشی در دکوراسیون، حس زندگی را به خانه هدیه کنید

کاشی مراکشی یکی از سبک‌های بی‌نظیر دکوراسیون را ایجاد می‌کند و به زیباترین حالت فضا را آراسته و شیک می‌سازد. افراد سخت‌پسند همواره انواع طرح‌های متنوع کاشی مراکشی را مورد استقبال قرار می‌دهند و سعی دارند که بخش‌های مختلف خانه را با این نوع کاشی آراسته سازند. استفاده از این محصول در انواع دکوراسیون‌ها امکان‌پذیر است و در نتیجه می‌توان با خیالی آسوده نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید بهترین محصول و جذاب‌ترین کاشی کرد. کاشی مراکشی طرح‌های سنتی و خاصی است که روی دیوارهای مکان‌های سنتی دیده می‌شود. اما امروزه به دلیل استقبال زیاد افراد در تمامی دکوراسیون‌ها به کار گرفته می‌شود و در جای‌جای خانه کاربرد دارد.

به همین خاطر است که تنوع آن روزانه در حال افزایش است. قدمت این محصول به قرون‌وسطی برمی‌گردد و افراد در آن زمان تمایل به داشتن طرح‌های این‌چنینی داشته‌اند. ایجاد کاشی‌هایی با رنگ‌های مختلف سبب رضایت افراد شده است و می‌تواند محبوبیت این محصول را زیاد کند. در نتیجه تنوع رنگ باعث هماهنگ شدن لوازم با این سبک کاشی می‌شود و می‌تواند محیط‌ها را به فضایی منحصربه‌فرد تبدیل سازد.

استفاده از کاشی مراکشی در دکوراسیون منزل زیبایی و نشاط را در بردارد و به دلیل وجود رنگ‌های بانشاط و زیبا در افزایش روحیه افراد نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. بنابراین انتخاب این کاشی بسیار حرفه‌ای و جذاب محسوب می‌شود. کاشی مراکشی در بخش‌های مختلف منزل مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام و حتی در اتاق نشیمن نیز کاربرد دارد و سبب افزایش جذابیت محصول شده است. بنابراین یک سری نکات در خصوص این محصول ایجاد می‌شود که در واقع مزیت‌ها و معایب آن را عنوان می‌کند. شما برای داشتن محیطی جذاب و شیک می‌توانید ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و سپس به انتخاب باکیفیت‌ترین کاشی مراکشی بپردازید.

کاشی مراکشی

کاربرد کاشی مراکشی به‌عنوان دیوارپوش

به خاطر وجود طرح‌های اصیل و جذاب است که این محصول جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کاشی‌ها محسوب شده است و برای محیط‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کاشی منحصربه‌فرد می‌تواند که برای فضاهای مختلف به‌عنوان دیوارپوش مورد استفاده قرار گیرد و زینت‌بخش محیط مدنظر باشد. محیط‌هایی از جمله آشپزخانه مناسب‌ترین محل برای استفاده از کاشی مراکشی است که با تنوع در رنگ و طرح بتواند فضایی شاد را برای آشپزخانه ایجاد سازد. در نتیجه کسانی که به دنبال به‌روزترین کاشی جهت استفاده در آشپزخانه خود هستند می‌توانند از کاشی مراکشی استفاده کنند و طراوت و درخشش به محیط ببخشند.

به دلیل وجود طرح سنتی و رنگارنگ، این محصول بین کابینت‌هایی استفاده خواهد شد که یک‌رنگ هستند. بنابراین در آشپزخانه‌های ساده از این محصول استفاده خواهد شد تا رنگ‌های شاد وارد این محیط شوند و بتواند جذابیت خود را به نمایش بگذارد. کاشی مراکشی می‌تواند در آشپزخانه بخشی را به خود اختصاص دهد. بخش‌هایی مانند پشت اجاق‌گاز و یا پشت سینک ظرفشویی به صورت تکه‌ای می‌تواند دارای کاشی مراکشی باشد و کمک به زیباتر شدن محیط می‌کند. این محصول به همراه کاشی‌های ساده و روشن به کار می‌رود تا طرح‌های آن به‌وضوح دیده شود و جذابیت آن نیز به‌راحتی دیده خواهد شد.

دیوارپوش‌های موجود در سرویس بهداشتی و یا حمام می‌تواند از نوع کاشی مراکشی باشد و محیط‌های رنگارنگ ایجاد گردد. این سبک از دکوراسیون به جذاب‌تر دیده شدن محیط کمک می‌کند و سبب ایجاد به‌روزترین و لوکس‌ترین فضاها خواهد شد. بنابراین بر اساس تمایل افراد طرح مدنظر انتخاب می‌شود و می‌تواند ترکیب رنگ‌های به‌خصوصی داشته باشد. امروزه برخورداری از این نوع کاشی به علاقه‌مندان امکان آن را داده است که منزل را باشکوه‌تر و با طراوت‌تر کنند و حس زندگی را به منزل بیاورند. این کاشی‌ها فضاهای مختلف خانه را به رنگ‌های شاد آرایش می‌کند و سعی دارد که در دکوراسیون بهترین منزل به کار گرفته شود.

کاشی مراکشی

کاشی مراکشی به‌عنوان کف‌پوش

یکی دیگر از موارد استفاده از کاشی مراکشی استفاده از آن به‌عنوان کف‌پوش در سالن‌ها بوده است که می‌تواند طرح‌های بزرگ را شامل شود. طرح‌های سنتی همواره جذابیت بیش‌تری نسبت به طرح‌های ساده‌تر دارند اما بهتر است که این کاشی‌ها را به‌عنوان کف‌پوش در بخشی از محل استفاده کرد. چرا که استفاده کلی از این سبک دکوراسیون برای کف‌پوش ممکن است فضاهای کوچک را کوچک‌تر نشان دهد و درنتیجه نامناسب و نامطلوب باشد.

در برخی سالن‌ها که از کاشی و سرامیک ساده استفاده ‌شده است برای تزیین کردن و آرایش کف‌پوش‌ها از کاشی مراکشی استفاده می‌کنند و در واقع قطعه‌ای مستطیلی‌شکل را به‌وسیله این کاشی در بخش وسط کاشی‌های ساده قرار می‌دهند. با این ‌وجود جلوه خاصی به محیط داده می‌شود و زیبایی بیش‌تری در فضا ایجاد خواهد شد. سبک کاشی مراکشی در کف‌پوش‌ها به خاطر ایجاد جذابیت استفاده می‌شود و همواره رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی را شامل شده است. در نتیجه کسانی که به دنبال دکوراسیون جدید و به‌روز هستند می‌توانند این محصول را به‌عنوان محبوب‌ترین و جدیدترین سبک در نظر بگیرند.

کاشی مراکشی در کف‌پوش آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام نیز نصب می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه کاربرد این محصول در فضای خانه زیاد بوده و جزو طراحی‌های بانشاط در فضای منزل است. با به‌ کار گیری این محصول در دکوراسیون حس زندگی را به منزل خود هدیه دهید و روحیه افراد در منزل را تقویت سازید تا تمامی اعضای خانواده در نشاط کامل به سر ببرند.

کاشی مراکشی

نگهداری از کاشی مراکشی

اگر از این محصول به‌عنوان دیوار پوش و کف‌پوش در سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه استفاده می‌کنید باید نسبت به نگهداری از آن برخی نکات را رعایت کرد تا دچار مشکل نشد. برخلاف ظاهر شیک و خاصی که کاشی مراکشی نسبت به سایر کاشی‌ها دارد نگهداری از آن کمی دشوار است و در واقع این محصول ممکن است یک محصول زینتی باشد و برای مدت‌زمان طولانی برای شما کاربرد نداشته باشد.

از نظر ساخت کاشی مراکشی شامل دو نوعِ لعابدیده و لعاب‌ندیده بوده است که بر این اساس مراقبت از محصول انجام می‌شود. آن دسته از محصولات که فاقد لعاب هستند را باید با روش‌های مناسبی مراقبت کرد تا در نهایت ظاهر خود را از دست ندهند و متخلخل نشوند.

بهتر است برای ماندگاری بیش‌تر کاشی مراکشی پس از شستشو آن را خشک کرد تا در نهایت متلاشی نشود و از بین نرود. خشک‌کردن سطح کاشی مانع از نفوذ نم و رطوبت به داخل محصول می‌شود و سبب دوام بالای آن می‌گردد. در نتیجه کسانی که از کاشی مراکشی در نقاط مختلف منزل استفاده می‌کنند باید این نکته را توجه داشته باشند که با نفوذ مداوم آب به کاشی‌هایی که فاقد لعاب هستند ممکن است محصول به‌مراتب زودتر از سایر محصولات متخلخل شود و از بین برود. در نتیجه می‌بایست نسبت به مراقبت کردن از این محصول پرداخت و فضا را در مدت‌زمان طولانی جذاب و زیبا حفظ کرد.

قیمت بالای کاشی مراکشی

اغلب افراد به خاطر داشتن محیطی لوکس و زیبا از کاشی مراکشی استفاده می‌کنند و به خاطر داشتن طرح‌های سنتی و اصیل فضاهای کوچک، کوچک‌تر دیده می‌شود. به همین دلیل است که افرادی که دارای مکان‌های بزرگ و منزل‌های جادار هستند می‌توانند این کاشی را در نقاط مختلف استفاده کنند. برای این اشخاص استفاده از کاشی‌های گران‌قیمت مشکلی ندارد و توانایی خرید آن را نیز دارند. قیمت خرید کاشی مراکشی نسبت به سایر کاشی‌ها کمی بالاتر است و آن‌هم به دلیل وجود طرح‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است که این اثر را خلق کرده است.

هزینه‌ای که بابت آرایش کردن دکوراسیون یک محیط می‌شود به‌وسیله استفاده از کاشی مراکشی بالا می‌رود اما در نتیجه زیباترین و جذاب‌ترین فضاها حاصل می‌شود که به نوبه خود خاص و به‌روز است و می‌تواند در تمامی سبک‌های دکوراسیون به کار گرفته شود.

خرید انواع کاشی مراکشی

همان‌طور که گفته شد قیمت خرید کاشی مراکشی نسبت به کاشی‌های دیگر بالاتر است و طرح‌های به‌روز و زیادی نیز دارد. اما با خرید این محصول از فروشگاه کاشی و سرامیک پرنیان می‌توانید از قیمت مناسب این محصول برخوردار شوید و آن را با کیفیت بالا برای محوطه‌های مدنظر خود تهیه نمایید. در این صورت است که در هزینه‌های دکوراسیون بخش‌های منزل خود صرفه‌جویی می‌کنید و می‌توانید بهترین فضا را ایجاد سازید.

دیدگاه ها بسته شده اند.