کاشی اسلب سرویس بهداشتی باید چگونه باشد؟

کاشی اسلب سرویس بهداشتی

برای انتخاب و نصب کاشی اسلب سرویس بهداشتی نیاز است که ابعاد تایل یا قالب‌های کاشی را با توجه به محیط و فضای سرویس بهداشتی در نظر گرفته و انتخاب کنیم. همانطور که می‌دانیم کاشی‌های اسلب یا سایز بزرگ در برگیرنده چندین سایز مختلف هستند که برای استفاده بهینه از آن‌ها باید در ابتدا ابعاد محیط سرویس بهداشتی را محاسبه کنیم بعد سراغ خرید کاشی اسلبی که به کار ما می‌آید برویم.

در مورد کاشی‌های اسلب یا سایز بزرگ بهتر است بدانیم که استفاده از آن‌ها در تمامی فضاهای داخلی نظیر نشیمن، اتاق‌خواب‌ها، پذیرایی، راهروها، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، محدودیتی ندارد و اکثر این کاشی‌ها نظیر محصولات تولید شده در گروه کاشی و سرامیک پرنیان امکان نصب در فضاهای خارجی مثل نمای ساختمان، تراس، حیاط، پارکینگ، محوطه و … را دارند. اگر کاشی اسلب سرویس بهداشتی را از شرکت‌های معتبر نظیر پرنیان تهیه کنیم می‌توان مطمئن بود که محصول خریداری شده به خوبی در سرویس بهداشتی کارایی خواهد داشت. اما اگر از محصولات متفرقه خریداری شود باید حتما دقت داشت که برای نصب در سرویس بهداشتی محصول مناسبی را انتخاب کرده‌ایم یا نه.

کاشی اسلب سرویس بهداشتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کاشی سایز بزرگ یا اسلبی که در سرویس بهداشتی نصب می‌شود باید چند ویژگی اساسی داشته باشد.

◾ براق بودن

به اندازه‌ای مات نباشد که در پخش نور فضا اختلال ایجاد کند. براق بودن کاشی سرویس بهداشتی موجب می‌شود نوری که از منبع نوری این فضا منتشر می‌شود به خوبی بازتاب پیدا کرده و فضا روشن‌تر شود. با توجه به این که سرویس‌های بهداشتی عموما بدون نورگیر و پنجره هستند برای روشنایی بیشتر آن‌ها باید از کاشی‌های براق با پخش نور بالا استفاده کرد.

◾ رنگ کاشی

رنگ کاشی و سرامیکی که در دیوار و کف سرویس بهداشتی استفاده می‌شود باید از رنگ یا طیف رنگی‌ای انتخاب شود که آلودگی‌ها روی آن رنگ به خوبی خود را نشان دهند. اگر رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به گونه‌ای باشد که رسوبات و آلودگی‌ها به اصطلاح درون آن پنهان شوند موجب می‌شود که نظافت محیط دیر به دیر انجام شده و کاری سخت و طاقت‌فرسا شود.

◾ ظرافت و زیبایی

کاشی نصب شده روی دیوار سرویس بهداشتی جدای از مقاومت مطلوب در محیطی همواره مرطوب باید دارای ظرافت و زیبایی باشد تا به فضایی که نور در آن کم بوده و به بیرون دید ندارد، جلوه بهتری ببخشید.

◾ نفوذ‌ناپذیری

کاشی اسلب سرویس بهداشتی یا سرامیکی که برای کف آن انتخاب می‌شود باید از لحاظ درصد نفوذ‌پذیری مایعات و رطوبت درجه‌یک باشد. یعنی تخلخل سطح آن بسیار پایین بوده تا آب و رطوبت و مواد شوینده شیمیایی در آن نفوذ نکند.

◾ اسقامت بدنه

بدنه کاشی و سرامیک نصب شده در سرویس بهداشتی هم حتما باید دارای استقامت بالا بوده و بهتر است که برای این کار از محصولات خاک سفید یا پرسلان استفاده کرد که با توجه به تولید در فشار و حرارت بالا سیلیس موجود در ترکیب مواد اولیه آن‌ها باعث استحکام بدنه شده و تراکم سطح این محصولات را هم بالا برده است. سقوط اشیا یا شیرآلات یا هر وسیله دیگری در محیط سرویس بهداشتی امکان‌پذیر است برای جلوگیری از آسیب دیدن کاشی و سرامیک کف حتما باید از محصولات ممتاز و درجه‌یک استفاده کرد.

◾ لیز نبودن

برای کف سرویس بهداشتی حتما باید از محصولات مات استفاده کرد. کاشی و سرامیک‌های مات به دلیل این‌که سطحی زبر دارند امکان لیز خوردن یا سُر خوردن را بسیار پایین می‌آورند. کاشی و سرامیک‌های پولیش شده و صیقلی سطحی لیز دارند و با توجه به وجود آب و رطوبت دائمی در کف سرویس بهداشتی در صورت استفاده از این محصولات امکان لیز خوردن را افزایش می‌دهند.

خرید کاشی اسلب سرویس بهداشتی

کاشی‌های اسلب پیشنهادی ما

گروه کاشی و سرامیک پرنیان با تولید انواع کاشی‌های سایز بزرگ یا اسلب جهت استفاده در سرویس بهداشتی حمام، آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی، اتاق‌خواب‌ها و … سعی کرده است تنوع محصول بی‌نظیری را از نظر رنگ و طرح و ابعاد برای مشتریان فراهم کند. در ادامه این مطلب برخی از محصولات تولیدی پرنیان در ابعاد مختلف را معرفی می‌کنیم.

سایز ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر

اندازه ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر در بین کاشی‌های اسلب یا سایز بزرگ به خصوص کاشی اسلب سرویس بهداشتی جزو ابعاد پر طرفدار و پرکاربرد است در این سایز پرنیان محصولاتی مثل براندو کرم و طوسی با پوشش نانو پولیش، پاندا نانو پولیش، تیلور نانو پولیش با دو رنگ سفید و آبی، سیمفونی نانو پولیش، راسل با رنگ‌های آبی و طوسی با لعاب نانو پولیش، کاشی کپنهاگ طوسی و آبی با پوشش نانو پولیش، کاشی هاردی در دو رنگ قهوه‌ای و آبی با پوشش نانو پولیش، هریسون نانو پولیش، ویل اسمیت با رنگ مشکی و پوشش نانو پولیش، آروبیک نانو پولیش در سه رنگ سبز، مشکی و آبی، برایسون نانو پولیش با رنگ‌های طوسی تیره و طوسی روشن، کاشی مارول اسموکی نانو پولیش با رنگ دودی، سیلوستر با دو رنگ طوسی روشن و طوسی تیره با پوشش نانو پولیش، کاشی اسکارلت با دو حالت فلت و دکور فلاور نانو پولیش، کلونی در دو رنگ طوسی و کرم با پوشش نانو پولیش و کاشی گلد لاوا نانو پولیش با رنگ تیره را تولید و عرضه کرده است.

پرنیان در سایز ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر و تحت برند «استایل» نیز محصولات متنوعی را جهت کاربرد در نقاط مختلف بنا و به‌خصوص سرویس بهداشتی تولید و عرضه کرده است. برخی از این مصحولات را در ادامه معرفی می‌کنیم.

کاشی پالپیس در دو رنگ طوسی تیره و طوسی روشن، بالتیکو با رنگ کرم، مارمور با جلوه‌ای شبیه به سنگ‌های طبیعی مرمر، کاشی مکزیکو ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر به رنگ طوسی، محصول خاص فلوگریس در دو رنگ طوسی و قهوه‌ای، کاشی منحصربه‌فرد استیلو با رنگ‌های مشکی و سفید، سانتیاگو در سه رنگ طوسی تیره، طوسی روشن و کرم، کاشی اسلب اکوال که دارای دو رنگ تیره و روشن است، کاشی مینیمال به همراه دو دکور جذاب و منحصربه‌فرد و کاشی کاستلون سفید با رگه‌های طبیعی سنگ در ۴ فِیس. این محصولات به عنوان کاشی اسلب سرویس بهداشتی بسیار مناسب و کاربردی هستند.

گروه کاشی و سرامیک پرنیان در ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر و تحت برند «لوکس» نیز محصولات خاصی را عرضه کرده است که مرور آن‌ها به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاشی استیون با رنگ‌های طوسی روشن و طوسی تیره، محصول شیپ آرت با دو رنگ طوسی روشن و طوسی تیره، پالاسیوم با رنگ‌های طوسی تیره و طوسی روشن، کاشی سانتوز طوسی و کرم که جلوه‌ای مات دارند و سانتوز سفید – مشکی با جلوه‌ای براق، محصول دالیا به رنگ‌های کرم و طوسی، کاشی ویتارا در سه رنگ مشکی، کرم و طوسی، سانتاکروز در رنگ‌های طوسی و آبی، سمنتو به رنگ طوسی روشن، کلکته با رنگ کرم، کاشی لوسیانو با رنگ‌های کرم و طوسی، لوئیسا به رنگ طوسی تیره و طوسی روشن، کاشی برایسون با دو رنگ طوسی تیره و طوسی روشن، آواریو طوسی تیره و طوسی روشن وکاشی آتریانو کرم و طوسی از جمله محصولات پرنیان هستند.

در همین ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر پرنیان تحت برند «مون» نیز محصولات جذاب دیگری جهت کاشی اسلب سرویس بهداشتی تولید و عرضه کرده است. از جمله این محصولات برلین با رنگ‌های طوسی تیره و طوسی روشن و دو تایل دکور لاین و فلور، فلورانس طوسی و کرم با دو دکور لاین و فلور، کاشی لندن کرم و طوسی با دکورهای بِرنا و آکسفورد، کاشی اسلب ملبورن به رنگ‌های طوسی تیره و طوسی روشن با دکورهای پازل و لاین، کاشی سایز بزرگ پاریس در ۴ رنگ صدفی، بژ، طوسی تیره و طوسی روشن با دکورهای لانوین و چَنِل، محصول اسلب مونترال در سه رنگ طوسی روشن، ذغالی و طوسی تیره با دکورهای هگزا و کالیزا، کاشی کلکته به رنگ کرم، سمنت نیو با سه رنگ طوسی واید، طوسی روشن و طوسی تیره، کاشی اسلب پترو به رنگ کرم روشن، مود استون با دو رنگ سفید و مشکی، کاشی دانته با رنگ مشکی و کاشی سایز بزرگ پلاس در پنج رنگ واید، مشکی، طوسی، کرم واید و دودی قابل اشاره هستند.

در صورتی که شما تمایل به ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشی اسلب سرویس بهداشتی دارید می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید. در ضمن گروه کاشی و سرامیک پرنیان با تاسیس شوروم‌های تخصصی در شهرهای مختلف کشور و در خارج از کشور محصولات خود به‌خصوص کاشی‌های اسلب را در دکور زنده و با نورپردازی حرفه‌ای به معرض نمایش گذاشته است. شوروم‌های ما آماده میزبانی از شما هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.