فروش کاشی و سرامیک؛ از کلاسیک تا مدرن، در انواع سایزها

فروش کاشی

فروش کاشی و سرامیک؛ از کلاسیک تا مدرن، در انواع سایزها

فروش کاشی و سرامیک ضروریاتی دارد که ما در گروه کاشی و سرامیک پرنیان به ‌آن‌ها پایبند هستیم. این که مشتری بین طرح‌ها، رنگ‌ها، کیفیت‌ها و … حق انتخاب داشته باشد از جمله‌ی این ضروریات هستند. برخی از افراد ممکن است کاشی‌های کلاسیک و ساده را بپسندند و برخی دیگر کاشی‌های پرکار یا مینیمالِ مدرن و جدید را. هر دو دسته افراد بعد از تصمیم در مورد نوع کاشی یا سرامیک خود به مواردی مثل سایز محصولات، رنگ آن‌ها و درجه‌بندی کاشی و سرامیک توجه می‌کنند.

محصولات تولید شده در گروه پرنیان تمام موارد مدنظر مشتری را در برگرفته و می‌توان به راحتی در بین کاشی و سرامیک‌های تولید ما محصول مد نظر خود را انتخاب کرد.

ما در مجموعه پرنیان می‌دانیم که قبل از فروش کاشی و سرامیک باید اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات و کاربری آن‌ها در اختیار مشتری قرار دهیم. در این مقاله نیز اطلاعاتی این‌چنین را برای آگاهی بیشتری مشتریان قبل از خرید کاشی و سرامیک در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

برای پرنیان فروش کاشی یک موفقیت محسوب نمی‌شود بلکه فروش کاشی در کنار رضایت مشتری و تداوم همکاری است که موفقیت به حساب می‌آید. به همین خاطر تمام اطلاعاتی که در مورد محصولاتمان عرضه می‌کنیم کاملاً صحیح بوده و بر مبنای اصول تجارت عادلانه آن‌ها را در اختیار عزیزان قرار می‌دهیم.

فروش کاشی

فروش کاشی و سرامیک دیوار و کف

در یک دسته‌بندی بسیار کلی به آن دسته از محصولاتی که برای پوشش دادن فضای دیوار استفاده می‌شوند کاشی می‌گویند و آن دسته از محصولاتی که در قسمت کف مورد استفاده قرار می‌گیرند سرامیک گفته می‌شود. البته باید توجه داشت که امروزه استفاده از سرامیک‌ها در پوشش نمای ساختمان و کف حیاط و محوطه بیرونی نیز کاربرد بسیار دارد.

با توجه به همین تقسیم‌بندی می‌توان گفت که از لحاظ وزنی قطعاً کاشی‌ها نسبت به سرامیک‌ها سبک‌تر بوده و سرامیک‌ها نسبت به کاشی‌ها مقاوم‌تر هستند. اشاره به این موارد در فروش کاشی و سرامیک بسیار مهم و ضروری است.

در ضمن باید توجه داشت که طرح و نقش‌های مختلف عموماً برای کاشی‌ها بوده و سرامیک‌ها با توجه به این‌که در کف استفاده می‌شوند فاقد طرح و نقش خاصی هستند. عموماً هم سرامیک‌ها دارای دو طرح سنگ و چوب هستند؛ یعنی این‌که جلوه و ظاهر آن‌ها شبیه به سنگ یا چوب است ولی در اکثر موارد از نقوشی مثل نقوش گیاهی و جانوری یا هندسی روی آن‌ها خبری نیست و این طرح‌ها و نقوش بیشتر روی کاشی‌های مورد استفاده در دیوار دیده می‌شوند.

کاشی‌های سایز بزرگ؛ محصولاتی با دو کاربرد، مدرن و جذاب

ما در گروه کاشی و سرامیک پرنیان اقدام به تولید محصولاتی کرده‌ایم که در سایزهای بزرگ تولید شده و ویژگی مهم آن‌ها این است که همزمان در فضای دیوار و کف کاربرد دارند. با استفاده از این محصولات می‌توان فضایی کاملاً یکدست در دیوار و کف یک فضا ایجاد کرد. فروش کاشی سایز بزرگ با کاربرد همزمان دیوار و کف از جمله خدمات جدید و جذاب ما به مشتریانمان است. سایزهای این محصولات را در ادامه مقاله و در کنار سایز دیگر محصولات اختصاصی کف و دیوار معرفی خواهیم کرد.

فروش کاشی

سایزهای مختلف کاشی و سرامیک

گروه کاشی و سرامیک پرنیان محصولات کاشی و سرامیک خود را در سایزهای مختلفی تولید کرده و فروش کاشی و سرامیک را با توجه به سایز مورد نیاز مشتری انجام می‌دهد. در ادامه به معرفی برخی از سایز‌های تولیدی پرنیان می‌پردازیم.

کاشی دیوار

کاشی‌های دیواری پرنیان شامل سایز‌ها و طرح‌های مختلفی می‌شوند که از این قبیل هستند.

سایز ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر

در سایز ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر کاشی دیواری طرح آجر را تولید کرده‌ایم که نام آن «آگوراتی» است. کاشی آگوراتی طرح آجر در ۱۲ رنگ مختلف عرضه شده است.

دیگر محصولات ما در این اندازه که جهت فروش کاشی و سرامیک عرضه می‌شوند شامل طرح برندون در سه رنگ طوسی، آبی براق و قهوه‌ای مات، نیو آرت مات، آراد کرم و طوسی مات، آروما سفید و کرم مات، منهتن مات، گرانادا مات، لومانو براق، ایزابل براق، ارکیده براق، لیون براق، کلکته براق، ابریشم براق، لایکو در دو رنگ صورتی و کرم براق، رز در دو رنگ بنفش و آبی براق، لوژین براق، فلورا در دو رنگ طوسی و آبی براق و آنتیک با رنگ سفید، هستند.

دسته‌ای دیگر از محصولات دیواری ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر پرنیان هستند که تحت برند «پرفکت» تولید شده و شامل این محصولات می‌شوند:

کاشی ملودی در دو رنگ طوسی و کرم مات، کاشی پیرامید در دو رنگ کرم و طوسی مات، کاشی رمانتیک مات و کاشی موناکو با چهار رنگ طوسی، کرم، آبی و صورتی براق.

سایز ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر

سایز بعدی که پرنیان در‌ آن محصول مختص پوشش فضای دیوار تولید کرده است ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر است. محصولاتی که در این سایز تولید شده‌اند شامل موارد ذیل هستند.

اسپانتیک در دو رنگ طوسی و کرم مات، لند آرت در دو رنگ طوسی و کرم مات، اینویشن در دو رنگ کرم و طوسی مات، آمستردام در دو رنگ کرم و طوسی مات، پالاسیوم با رنگ طوسی و جلوه مات، بایون در سه رنگ سفید و مشکی براق و چندرنگ براق، مارمور سفید و براق و کی استون در دو رنگ قهوه‌ای – کرم و طوسی براق. این محصولات زیرمجموعه برند «لوکس» از گروه کاشی و سرامیک پرنیان هستند. برای اطلاع از نحوه فروش کاشی‌ های دیواری ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر لوکس می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید.

در ادامه معرفی کاشی‌های سایز ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر محصولاتی که در زیرمجموعه برند «وی‌آی‌پی» تولید می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

کاشی دیواری امپرادو براق با دو مدل تخت و قرنیزی، طرح رئال کرم و قهوه‌ای براق، کاشی پاریس براق، گلکسی براق، طرح کلکته در دو رنگ سفید و کرم با جلوه‌ای براق، میرا با رنگ کرم و مات، سزار با رنگ طوسی و مات، مدیسون در دو رنگ کرم و طوسی مات، آرتام در دو رنگ کرم و آبی مات، گالا در دو رنگ کرم و آبی مات، مادرید مات، ثمین با رنگ طوسی و مات، سان ست مات و طوسی و ویندا مات با رنگ سفید.

در برند «بیوتی» نیز پرنیان چهار طرح جذاب دیواری با اندازه‌ی ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر تولید کرده است که شامل طرح‌های میلان براق، کلکته براق، پارما براق و روما مات می‌شوند.

از آنجایی که در زمینه فروش کاشی سایز ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر اندازه‌ی پرمصرف به حساب می‌آید می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات و ثبت سفارش با کارشناسان پرنیان از طریق تلفن و شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید.

فروش کاشی

سایز ۴۰ در ۸۰ سانتیمتر

پرنیان یک محصول در اندازه ۴۰ در ۸۰ سانتیمتر هم تولید کرده است که کاربری آن مختص فضای دیوار است. این محصول «پارما» نام داشته و تحت برند «بیوتی» تولید شده است. کاشی پارما دیواری در سه رنگ قهوه‌ای، کرم و لایت به تولید رسیده است.

سرامیک کف

سرامیک‌های پرنیان برای پوشش کف محیط در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در سایز ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر سرامیک‌های ذیل تولید می‌شوند.

سایز ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر

آمستردام مات در دو رنگ طوسی و کرم، اسپانتیک مات در دو رنگ کرم و طوسی، لند آرت مات در دو رنگ طوسی و کرم، رئال مات، امپرادو مات، پرادو در دو رنگ طوسی و کرم مات، آی پد مات در دو طرح دکور و بک‌گراند، اسپرینگ مات در دو رنگ طوسی و کرم، کارینو مات دو رنگ کرم و طوسی و البته با حالتی رستیک یا برجسته، سرامیک سفید ساده، کلکته مات و دو طرح آلیسا براق مخصوص استخر که با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر تولید شده و رستیک هستند. آلیسا آبی و آلیسا روما این دو طرح هستند.

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش کاشی و سرامیک ما در تماس باشید.

سایز ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر

گروه کاشی و سرامیک پرنیان در اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر طرح «وانیار» را در ۸ رنگ و فرم مختلف تولید کرده است.

سایز ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر

در سایز ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر پرنیان محصولات متفاوتی را تولید کرده است که این سرامیک‌ها در دسته‌بندی‌های مات و براق و همینطور طرح سنگ و طرح چوب جای می‌گیرند. از جمله این سرامیک‌ها باید موارد ذیل را نام برد.

پالاسیوم طوسی تیره و طوسی روشن مات، لند آرت کرم مات، کلکته براق، پلازا کرم براق و آمستردام براق. از دیگر سرامیک‌های براق در سایز ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر این محصولات نیز تولید می‌شوند که می‌توان آن‌ها را طرح سنگ نیز نامید.

کلکته، کریستال با رنگ بژ و طوسی، دارینو، امپرادو روشن و تیره، دهبید بژ و طوسی، ژیلا، سیدنی، لیدو، سیتا، تورینو، صلصال، رونیا، گلکسی، استونیا، آلینا طوسی، پاریس رنگ روشن و آرمیس.

فروش کاشی و سرامیک‌های ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر توسط کارشناسان ما به صورت حضوری هماهنگ می‌شود همچنین شما می‌توانید با مراجعه به شوروم‌های پرنیان دکور زنده این محصولات را نیز مشاهده بفرمایید.

سرامیک‌های ۶۰ در ۶۰ مات

برخی از این محصولات به طرح چوب نیز معروف هستند و همگی جلوه‌ای مات دارند.

آریزونا در دو رنگ تیره و روشن، آرموت، کاترینا با رنگ گردویی و سفید، هاوانا با دو رنگ کرم و قهوه‌ای، جاسمین با دو رنگ تیره و روشن، دالاس در چهار رنگ متفاوت، راشل در سه رنگ قهوه‌ای، بژ و کرم، ماریو، لئون با سه رنگ زیتونی، سفید و کرم، آلبا، ماهون در سه رنگ سفید، کرم و قهوه‌ای، میداس، گرند ‌وود در دو رنگ، جکسون در دو رنگ قهوه‌ای روشن و تیره، پارکت در پنج رنگ، مید وود در چهار رنگ، لاتزیو در چهار رنگ طوسی روشن و تیره، کرم روشن و کرم تیره و دو مدل لاتزیو طوسی و کرم پلاس، مسکو در پنج رنگ، ثمین در دو رنگ تیره و روشن، بیانکو در سه رنگ طوسی تیره، طوسی روشن و کرم، آرکو در سه رنگ کرم، طوسی روشن و طوسی تیره، والریا در سه رنگ طوسی تیره و روشن و کرم، ویونا در چهار رنگ، مدیسون طوسی پلاس، رئال کرم پلاس، امپرادو مات پلاس و تیره پلاس، کلکته سفید پلاس و کرم پلاس، بلونیا طوسی پلاس، گلکسی پلاس، مادرید تیره و روشن پلاس، ناپولی طوسی روشن و تیره پلاس و ونیز کرم، طوسی و سفید پلاس.

تولید و فروش کاشی و سرامیک‌هایی که نام برده شد تحت برند «وی‌آی‌پی» انجام می‌شود.

در ادامه سرامیک‌های کف ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر براقی را معرفی می‌کنیم که تحت برند «بیوتی» به تولید می‌رسند.

مدیا، مارسی، بولگاری تیره و روشن، لنی، اسپانول، نوادا، استون، تورین، کریستال، امپریال قهوه‌ای و کرم، آنجل و ویکتور این محصولات هستند. در برند بیوتی تعداد دیگری سرامیک ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر تولید می‌شوند که جلوه‌ای مات دارند و اکثر آن‌ها طرح چوب هستند. این محصولات به قرار ذیل معرفی می‌شوند.

آبنوس، کایا، نارون، افرا در دو رنگ کرم و قهوه‌ای، بامبو با دو رنگ کرم و قهوه‌ای، شانل تیره و روشن، روشا قهوه‌ای و کرم و دو محصول طرح سنگ مات با نام‌های سیروان و منهتن.

سایز ۸۰ در ۸۰

در این اندازه پرنیان برای فروش کاشی و سرامیک به مشتریان خود محصولاتی نظیر پالاسیوم طوسی روشن و تیره مات، کریل براق، کلکته براق، وگاس براق، لورینت کرم و قهوه‌ای براق، آتن براق و پلازا براق را تولید و عرضه کرده است.

فروش کاشی

کاشی‌های سایز بزرگ و دو کاربردی

گروه کاشی و سرامیک پرنیان در اندازه‌های ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰، ۷۵ در ۷۵، ۴۰ در ۱۰۰، ۲۰ در ۱۲۰، ۴۰ در ۱۲۰ و ۶۰ در ۱۲۰ محصولاتی را تولید کرده است که به آن‌ها کاشی اسلب یا سایز بزرگ می‌گویند ویژگی و مزیت این محصولات این است که می‌توان از آن‌ها هم در کف یک فضا استفاده کرد و هم روی دیوارهای آن محیط.

سایز ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر

چهار محصول بالتیکو با رنگ کرم، شیکاگو با رنگ کرم، مارمور با رنگ سفید و رگه‌های سنگ و مکزیکو با رنگ طوسی، کاشی‌های اسلب پرنیان در این سایز هستند.

سایز ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر

در این سایز ما فروش کاشی‌ شیکاگو طوسی روشن و کرم و شیکاگو دکور، بالتیکو کرم و طوسی، سانتیاگو کرم و طوسی و مارمور را انجام می‌دهیم.

سایز ۷۵ در ۷۵ سانتیمتر

در این اندازه نیز کاشی‌های بالتیکو در دو رنگ طوسی و کرم، شیکاگو در دو رنگ طوسی روشن و کرم، مارمور در دو رنگ مشکی و کرم و مارکزی با رنگ طوسی تولید می‌شوند.

سایز ۲۰ در ۱۲۰ سانتیمتر

در اندازه ۲۰ در ۱۲۰ سانتیمتر گروه کاشی و سرامیک پرنیان مکزیکو را دو رنگ طوسی روشن و طوسی تیره تولید می‌کند که می‌توان به آن طرح سنگ نیز گفت. کاشی‌های سایز بزرگ طرح چوب پرنیان اما شامل ایند وود با دو رنگ بژ و استخوانی، یورک وود با سه رنگ قهوه‌ای، زیتونی و طوسی، ماتیس ‌وود با رنگ طوسی، مورو وود با رنگ قهوه‌ای، ناوا با دو رنگ طوسی و استخوانی، کادوس ‌وود با رنگ قهوه‌ای، کاردیو وود با رنگ کرم و لامزیا در چهار رنگ کرم، قهوه‌ای، طوسی روشن و طوسی تیره اشاره کرد.

سایز ۴۰ در ۱۰۰ سانتیمتر

پرنیان در این ابعاد برای فروش کاشی و سرامیک محصولاتی نظیر مارمور سفید با دو نوع دکور متفاوت، مارمور کرم، سانتیاگو با رنگ کرم، بوینس‌آیرس تخت در دو رنگ کرم و قهوه‌ای، شیکاگو طوسی و شیکاگو کرم با دو دکور متفاوت، مارکزی در دو رنگ استخوانی و طوسی، بالتیکو با رنگ کرم و طرح کازابلانکا را تولید و عرضه کرده است.

سایز ۴۰ در ۱۲۰ سانتیمتر

در ابعاد ۴۰ در ۱۲۰ سانتیمتر تا زمان نگارش این مطلب پرنیان یک محصول به نام «ای‌مئن» با رنگ طوسی را تولید کرده است.

سایز ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر

تولید و فروش کاشی و سرامیک سایز ۶۰ در ۱۲۰ در گروه پرنیان ذیل دو برند «لوکس» و استایل انجام می‌شود. کاشی‌های اسلب تولید شده در برند لوکس شامل موارد ذیل می‌شود.

استیون مات در دو رنگ طوسی تیره و طوسی روشن، شیپ آرت مات با دو رنگ طوسی روشن و تیره، آواریو مات با دو رنگ طوسی روشن و تیره، برایسون مات با دو رنگ طوسی تیره و روشن، لوئیسا مات با دو رنگ طوسی تیره و روشن، پالاسیوم مات با دو رنگ طوسی روشن و تیره، سانتاکروز مات با دو رنگ طوسی و آبی، سمنتو مات با رنگ طوسی روشن، کلکته مات با رنگ کرم، لوسیانو مات با دو رنگ کرم و طوسی، ویتارا مات با دو رنگ طوسی و کرم، سانتوز مات با دو رنگ طوسی و کرم، آتریانو مات با دو رنگ طوسی و کرم.

کاشی‌های سایز بزرگ ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر که ذیل برند استایل تولید می‌شوند نیز از این قرار هستند.

طرح سانتیاگو در سه رنگ طوسی روشن و تیره و کرم، طرح مارمور، پالپیس طوسی تیره و روشن، مکزیکو طوسی با دو تنالیته روشن و تیره و یک طرح دکور، بالتیکو با رنگ کرم، استیلو با دو رنگ سفید و مشکی و فلوگریس با دو رنگ قهوه‌ای و طوسی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش کاشی و سرامیک‌های پرنیان می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین شوروم‌های پرنیان در اکثر شهرهای بزرگ ایران آماده بازدید شما عزیزان هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.