بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی کدام است؟ کاشی و سرامیک ایرانی بهتر است یا خارجی؟ اگر کاشی و سرامیک ایرانی باکیفیت است چرا قیمت محصولات خارجی از آن‌ها گران‌تر است؟ و … .

اگر چنین سوال‌هایی در ذهن دارید ادامه این مقاله را مطالعه کرده و با پرنیان همراه باشید تا به این سوال‌ها پاسخ داده و اطلاعات دیگری را نیز در مورد ویژگی‌های برترین برندهای کاشی و سرامیک و خدمات آن‌ها ارائه دهیم.

احتمالاً اکثر ما می‌دانیم که استان یزد قطب تولید کاشی و سرامیک در ایران و خاورمیانه است. در استان یزد نیز شهر میبد با تمرکز کارخانه‌های کاشی و سرامیک و صنایع وابسته به آن موقعیت ویژه‌ای دارد. با توجه به این موارد می‌توان در یزد و شهر میبد بهترین برند کاشی و سرامیک ایران را جستجو کرد. البته نباید از نظر دور داشت که آذربایجان شرقی، فارس، سمنان، تهران، البرز، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی نیز محصولات باکیفیت و درجه‌یکی را تولید می‌کنند.

ولی از آنجایی که تمرکز صنایع در یزد و میبد بیشتر بوده طبیعتاً تمرکز افراد متخصص، ابزار و ماشین‌آلات و تکنولوژی روز هم در این منطقه بیشتر بوده و باعث می‌شود که بهترین برند کاشی ایرانی در یزد و میبد تولید شود.

گروه کاشی و سرامیک پرنیان خود را به عنوان بهترین برند کاشی و سرامیک ایران معرفی نمی‌کند، بلکه از مشتریان این محصولات، تجار و بازرگانان و همچنین متخصصان این صنعت درخواست دارد که با بررسی محصولات تولیدی پرنیان و دیگر محصولات ایرانی کیفیت و مرغوبیت را خود دیده و بر آن صحه بگذارند.

حضور ما در بازارهای بین‌المللی و ارائه کاشی و سرامیک در سرتاسر ایران به همراه رضایتمندی مشتری داخلی و خارجی از جمله عواملی هستند که پرنیان را نسبت به دیگر برندهای کاشی و سرامیک متمایز می‌کند.

بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی

کاشی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

شاید بسیاری از افراد اطلاع نداشته باشند که کشور ما در زمینه تولید کاشی و سرامیک جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است. از آنجایی که در ایران معادن فلزات و خاک به‌وفور یافت می‌شود و استخراج و استحصال این مواد نیز به‌خوبی انجام می‌گیرد، مصالح ساختمانی غیرفلزی به‌خصوص کاشی و سرامیک رشد و شکوفایی خوبی را تجربه کرده‌اند. ابزار و ماشین‌آلات پیشرفته‌ای که در داخل کشور در خط‌های تولید کاشی و سرامیک به کار گرفته شده‌اند هم دلیل دیگر ممتاز بودن کاشی و سرامیک ایرانی است.

با توجه به این توضیحات می‌توان گفت کشوری که جزو ده کشور برتر دنیا در تولید کاشی و سرامیک است قطعاً محصولات باکیفیت و مرغوبی را نیز تولید می‌کند. حال آن دسته از تولیدکنندگان ایرانی مانند گروه کاشی و سرامیک پرنیان که از ایده و توان متخصصان فنی و طراحان ممتاز استفاده می‌کنند توانسته‌اند بهترین برند کاشی و سرامیک را در بازار رقابتی ایران عرضه نمایند.

قیمت کاشی و سرامیک خارجی چرا گران‌تر از محصولات ایرانی است؟

کشورهایی که در کنار ایران جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک هستند شامل چین، هند، برزیل، ویتنام، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، ترکیه و مصر هستند. کاشی و سرامیک وارداتی به کشور ایران بیشتر محصولات ایتالیایی و اسپانیایی هستند که آن‌ها هم مانند محصولات ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارند.

در واقع می‌توان گفت کاشی‌های ایرانی در مقایسه با این کاشی‌های وارداتی کاستی‌ای ندارند اما دلیل تفاوت قیمت آن‌ها به عوارض گمرکی‌ای برمی‌گردد که روی کالای وارداتی وضع شده است. به همین علت است که محصولات ایتالیایی یا اسپانیایی در مقایسه با کاشی و سرامیک ایرانی گران‌تر هستند.

برخی از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که قیمت بالاتر این کاشی و سرامیک‌های وارداتی به دلیل کیفیت بالاتر یا مرغوبیت آن‌ها است در حالی که طبق توضیحی که بیان کردیم صرفاً تعرفه گمرکی‌ای که روی این محصولات اعمال می‌شود قیمت آن‌ها را بالاتر می‌برد وگرنه در کیفیت و مرغوبیت با کاشی و سرامیک‌های ایرانی تفاوتی ندارند. در نهایت باید گفت بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی تفاوتی با نمونه‌های اروپایی ندارند.

بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی

یک برند کاشی معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای این‌که یک تولیدکننده کاشی و سرامیک را به عنوان بهترین برند کاشی بشناسیم و معرفی کنیم نیاز است که آن برند در وهله اول شفافیت با مشتری و مخاطب را سرلوحه کار خود قرار دهد. رعایت استانداردهای فنی در خط تولید، بسته‌بندی، حمل‌ونقل، ارائه و تبلیغات و خدمات پس از فروش، جزو جدایی‌ناپذیر وظایف هر تولیدکننده هستند؛ اما شفافیت در مورد روند تولید محصولات، ارائه اطلاعات کاربردی در مورد کاشی و سرامیک، راهنمایی مشتری برای خرید محصول مناسب کار و سلیقه‌اش و همچنین بیان نقاط قوت و نقاط ضعف احتمالی محصول، مواردی هستند که ذیل استاندارد شفافیت یک تولیدکننده قرار می‌گیرند.

عرضه این اطلاعات در کاتالوگ‌ها و بروشورهای هر برند، در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی آن و همینطور در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی لازمه این کار هستند. در واقع مخاطب و مشتری باید در هر لحظه بتواند به اطلاعات کامل و شفاف بهترین برند کاشی و سرامیک ایران دسترسی داشته باشد. در غیر این صورت آن برند نمی‌تواند ادعای بهترین بودن را داشته باشد.

آیا پرنیان بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی است؟

گروه کاشی و سرامیک پرنیان همواره تلاش دارد تا تمام مواردی که در بعد فنی، استانداردها، حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و استانداردهای شفافیت و تجارت عادلانه مطرح هستند را رعایت نماید.

استفاده کردن از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه داخلی در کنار مجهز بودن به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات خط تولید با استانداردهای بین‌المللی باعث شده است که پرنیان در این زمینه همپای رقبای بین‌المللی محصول درجه‌یک تولید کند.

تمام کارگران، تکنسین‌ها، مهندسان، طراحان، کارشناسان و افراد دیگری که در پروسه تولید تا فروش کاشی و سرامیک‌های پرنیان حضور دارند دارای حقوقی هستند که پرنیان موظف است آن‌ها را رعایت کرده و همکاران خود را در اولویت استیفای حقوق قرار دهد. از طرف دیگر مصرف‌کنندگان محصولات پرنیان به عنوان بهترین برند کاشی ایرانی نیز حقوقی دارند که ما موظف هستیم آن‌ها را رعایت کرده و در بهبود هر چه بیشتر و بهتر خدماتمان بکوشیم.

دادن اطلاعات تخصصی و فنی محصولات به زبان ساده و قابل درک به مشتری، بسته‌بندی ایمن و مناسب، قیمت‌گذاری منصفانه بر مبنای تجارت عادلانه، دادن خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره‌های قبل و در حین فروش بخشی از این حقوق هستند که بر عهده پرنیان است.

استفاده کردن از بهترین طراحان برای این‌که محصولات تولیدی با رنگ‌ها و طرح‌های به‌روز و زیبا به دست مشتری برسد، تنوع محصول زیاد تا مشتری بتواند با دستِ باز و حق انتخاب‌های گسترده کاشی یا سرامیک مد نظر خود را انتخاب کند و … از جمله وظایف ما در قبال مشتریانمان هستند.

دادن اطلاعات شفاف، برشمردن نقاط قوت و نقاط ضعف احتمالی چه در مشاوره شفاهی و چه در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، کاتالوگ‌ها، بروشورها و … از دیگر وظایف ما هستند که سعی می‌کنیم همیشه آن‌ها را به بهترین نحوه انجام دهیم.

بهترین برند کاشی و سرامیک ایرانی

بهترین برند کاشی و سرامیک ایران عنوانی است مناسب مجموعه یا مجموعه‌هایی است که علاوه بر موارد ذکر شده بتوانند ارزش‌افزوده‌ای نیز روی محصولات خود به مشتریان ارائه دهد. به همین منظور گروه کاشی و سرامیک پرنیان سعی کرده است که به بهترین نحوه این ارزش‌افزوده را ایجاد نماید.

تاسیس شوروم‌های تخصصی کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف ایران ارزش‌افزوده‌ای است که ما سعی کرده‌ایم به بهترین نحو آن را در اختیار مشتری بگذاریم. بازدید از این شوروم‌ها دو ارزش مجزا برای مشتری ایجاد می‌کند.

ارزش اول مشاوره رایگانی است که مشتریان محترم می‌توانند با حضور در شوروم‌های ما از کارشناسان پرنیان که در این مکان‌ها مستقر هستند، دریافت کنند. کارشناسان ما نیازها، علاقه‌مندی‌ها، ترجیحات، مشخصات فنی و ابعاد فضای مد نظر و در نهایت بودجه شما را جویا شده و سپس با جمع‌بندی آن بهترین گزینه موجود را معرفی خواهند کرد.

ارزش دومی که در شوروم‌های بهترین برند کاشی ایرانی وجود دارد مشاهده محصولات مختلف پرنیان در یک دکور زنده یا دکور واقعی است. پرنیان شوروم‌های خود را با همکاری معماران داخلی و طراحان برجسته ایجاد کرده است. در این شوروم‌ها کاشی‌های مختلف در ابعاد واقعی آن‌ها و در محیط‌های مختلف کار شده‌اند.

با توجه به نورپردازی استاندارد خلاقانه، رعایت رنگ‌بندی و سِت بودن محصولات با اکسسوری‌ها و طراحی داخلی‌های مختلف، مخاطبان می‌توانند تصویری زنده و واقعی از نتیجه نهایی کاشی و سرامیک مدنظر خود ببینند.

این کار از این نظر حائز اهمیت است که نصب کاشی و سرامیک کاری زمان‌بر و هزینه‌بر است و در صورتی که افراد بعد از نصب کاشی و سرامیک پشیمان شده و قصد تعویض آن‌ها را داشته باشند دچار زحمت و دشواری خواهند شد.

با بازدید از دکورهای زنده، نورپردازی‌ها، چیدمان اکسسوری‌ها و لوازم مختلف حمام، سرویس بهداشتی، نشیمن، اتاق‌ها و … و همچنین استفاده از مشاوره تخصصی کارشناسان پرنیان، کاشی و سرامیک مورد نیاز با کمترین ضریب خطا انتخاب خواهد شد و احتمال این‌که فضای کار شده، با آن چیزی که در ذهن مشتری بوده است، تفاوت بکند خیلی کم خواهد بود.

بهترین برند کاشی و سرامیک ایران برای مجموعه‌هایی به کار می‌رود که علاوه بر رعایت تمامی استانداردهای موجود در این صنعت، سعی داشته باشند که ارزش‌افزوده‌ای را نیز به مشتریان خود تقویم کنند و همچنین خدمات پس از فروش مقبولی نیز داشته باشد. گروه کاشی و سرامیک پرنیان سعی داشته و دارد که همواره این موارد را در اولویت برنامه‌ها و اهداف خود داشته باشد. امیدواریم که مشتریان و مخاطبان محترم نیز مثل همیشه همراه و یاور ما باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.