گالا آبی مات 90×30​

Previous
Next
گالا آبی روشن تخت
گالا آبی تیره تخت
دکور کاپوچینو گالا آبی رستیک
دکور پالرمو گالا آبی رستیک
دکور موناکو گالا آبی رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1930110X11010.288.441.342966530X90
1910
1850
110X11011.1
11.6
85.76
83.08
1.3429.564
62
5Rostic
Size / format30X90Rostic
in box55
in pallet6664
62
weight2929.5
area1.341.34
area pallet88.4485.76
83.08
thickness10.211.1
11.6
size of pallet110X110110X110
weight pallet19301910
1850

گالا آبی مات

کاشی گالا آبی مات با اندازه ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر تحت برند «وی‌آی‌پی» و در گروه کاشی و سرامیک پرنیان تولید می‌شود. این محصول که یک پکیج ۵ عددی یا ۵ تایلی را شامل می‌شود مختص پوشش دادن فضای دیوار است. گالا آبی دارای دو قالب یا تایل ساده و تخت و سه قالب دکور و رستیک یا برجسته است.

این کاشی دارای ویژگی‌های فنی و مزیت‌هایی است که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. تک‌پخت بودن، خاک قرمز بودن و ضخامت استاندارد از جمله ویژگی‌های فنی‌ای است که این محصول شامل آن‌ها می‌شود. مزیت مهم و اصلی آن نیز رکتیفای یا کالیبره بودن آن است. کاشی لیزری یا کاشی بدون درز و بند از نام‌های دیگر این محصولات هستند.

رکتیفاید بودن یا لیزری بودن کاشی به این معنی است که این محصولات بعد از اتمام مراحل تولید به صورت جداگانه پرداخت می‌شوند و لبه‌های آن‌ها با دستگاه‌هایی مانند واترجت برش داده می‌شوند تا لبه‌های گِرد کاشی از بین برود. این لبه‌های گرد عموماً بر اثر سر خوردن یا شُره کردن لعاب سطح کاشی اتفاق می‌افتد.

داشتن لبه‌های تیز و برش خورده منجر می‌شد که در هنگام نصب، کاشی‌ها به راحتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت شوند. با این اتفاق دیگر نیازی به بندکشی کردن نخواهد بود. زیباتر و یکدست‌تر شدن محیط و همچنین بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن از جمله مزایای این کار است. در ضمن صرفه‌جویی در هزینه و زمان بندکشی را نیز باید به این مزایا اضافه کرد.

همچنین در صورت استفاده از کاشی‌های کالیبره و بدون درز بودن سطح محیط مورد نظر، تجمع آلودگی‌ها کمتر خواهد بود و کثیفی کاشی‌ها به چشم نخواهد آمد در ضمن نظافت آن‌ها بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر انجام می‌شود.

اما در مورد ویژگی‌های فنی کاشی گالا آبی مات باید به خاک قرمز بودن آن اشاره کرد. فلدسپات، ماسه و خاک رس مواد اصلی تشکیل دهنده کاشی هستند. هنگامی که خاک رس از دیگر مواد مقدار بیشتری داشته باشد، به محصول نهایی خاک قرمز می‌گویند زیرا رنگ بدنه یا پایه آن کاشی قرمز خواهد بود.

تک‌پخت بودن نیز به این مفهوم است که این کاشی و لعاب روی آن در یک مرحله درون کوره قرار گرفته و پخته شده‌اند؛ و همچنین ضخامت ۱۰.۲ میلي‌متر کاشی گالا نشان از مناسب و استاندارد بودن آن برای محیط دیوار و نصب در ارتفاع است.

و اما تایل‌ها یا قالب‌های این محصول؛ دو تایل تخت و ساده به رنگ‌های آبی روشن و آبی تیره جزوی از پکیج گالا آبی مات هستند. قالب آبی روشن بسیار کمرنگ بوده و رنگ آن نزدیک به سفید است.

تایل‌های دکور این پکیج، کاپوچینو، پالرمو و موناکو نام دارند. سطح دکور کاپوچینو تشکیل شده از ۱۸۴ مربع کوچک و هم‌اندازه است که در ۲۳ ردیف عمودی و هشت ردیف افقی روی سطح کاشی قرار گرفته‌اند. تصویر فنجان و دانه‌های قهوه به صورت یک پازل نامنظم در سرتاسر سطح محصول پخش شده است و مربع‌هایی با نقوش گیاهی ریز یا فرم‌های هندسی، فواصل بین تکه‌های پازل این تصویر را پر کرده‌اند.

دکور بعدی پکیج کاشی گالا آبی مات پالرمو نام دارد که سطح آن هم از ۱۸۴ مربع کوچک هم‌اندازه تشکیل شده است. نقش گیاهی و گل‌ها، فرم‌های هندسی و المان‌های بصری دیگر در مربع‌های مختلف دیده می‌شوند. رنگ برخی از این مربع‌ها قهوه‌ای است ولی رنگ قالب دکور پالرمو آبی است.

دکور‌ آخر پکیج نیز موناکو نام داشته که سطح آن از ۱۲ مربع تشکیل شده است که هر مربع مانند قاعده هرم بوده و یک مخروط یا هرم از آن خارج شده و به صورت برجسته یا رستیک روی دکور موناکو قرار گرفته است. ما این هرم را از زاویه بالا می‌بینیم. نقوش گیاهی در قاعده نیمی از هرم‌ها دیده می‌شود. سه هرم یا مربع هم دارای نقش گیاهی در نوک هرم هستند.

طیف‌های مختلف آبی در این محصول دیده می‌شوند اما در برخی از هرم‌ها یا قاعده‌ها رنگ کرم نیز دیده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کاشی خاص می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف آماده بازدید شما عزیزان هستند.