کلکته کرم مات 120×60​

Previous
Next
کلکته کرم مات فیس 1
کلکته کرم مات فیس 1
کلکته کرم مات فیس 2
کلکته کرم مات فیس 2
کلکته کرم مات فیس 3
کلکته کرم مات دکور آرمانی
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

کلکته کرم مات

کاشی کلکته کرم مات ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر اندازه دارد و توسط گروه کاشی و سرامیک پرنیان و تحت «برند» لوکس عرضه شده است. پکیج کاشی کلکته دارای ۳ تایل یا قالب است که دو تایل آن ساده و تخت است و یک قالب آن دکور است که نام آن آرمانی است.

ضخامت ۱۲ میلیمتری، خاک سفید بودن، تک‌پخت بودن، کالیبره یا لیزری بودن و … از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های کاشی کلکته هستند.

کاشی‌های تک‌پخت محصولاتی هستند که بدنه آن‌ها به همراه لعابی که سطح آن‌ها را پوشانده است در یک مرحله وارد کوره شده و در دمایی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد پخت شده‌اند.

خاک سفید بودن کاشی کلکته هم به این معنا است که مقدار سیلیس در ترکیب مواد اولیه سازنده آن از مقدار فلدسپات، گرانیت، ماسه دانه‌ریز، خاک رس مخصوص و … بیشتر است. بیشتر بودن سیلیس موجب سفید شدن رنگ بدنه کاشی و همچنین مستحکم و متراکم شدن سطح این محصول می‌شود.

کاشی‌های خاک سفید شبیه‌ترین محصولات به سرامیک‌های پرسلان هستند و از نظر استحکام و مرغوبیت مانند این سرامیک‌ها بوده و در مقابل نفوذ رطوبت، گرد و غبار، مواد شیمیایی شوینده و … مقاوم هستند.

کاشی کلکته کرم مات دارای قابلیت نصب همزمان در دیوار فضا و در کف آن است. همچنین جهت استفاده از این کاشی‌ها در فضای خارجی نیز محدودیتی وجود ندارد و کلکته در مقابل برف و باران، اشعه خورشید، یخبندان و تغییرات دمایی مقاوم است.

ضخامت ۱۲ میلیمتری کاشی کلکته اندازه‌ای استاندارد برای محصولی دو کاربره است. هنگام نصب شدن روی دیوار وزن و ضخامت استانداردی دارد و این مزیت موجب می‌شود که در دراز مدت کاشی‌ها لق نشده یا سقوط نکنند. همچنین در زمانی که این کاشی را در کف محیط نصب می‌کنند ضخامت و استحکام آن باید به گونه‌ای باشد که بر اثر خراش، فشار، تردد، جابه‌جایی وسایل، وجود مداوم رطوبت و مواد شوینده و … آسیب نبیند. کلکته با ضخامت ۱۲ میلیمتری دارای این استانداردها برای دیوار و کف هستند.

کالیبره یا رکتیفای بودن مزیت مهم دیگری است که کاشی کلکته داراست. کاشی‌های رکتیفاید محصولاتی هستند که در آخرین مرحله تولید با دستگاهی به نام واترجت برش‌های لیزری دقیقی خورده‌اند تا لبه‌های آن‌ها تراز یا گونیا شود. این ویژگی باعث می‌شود در هنگام نصب تایل‌ها به راحتی کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت شوند به گونه‌ای به بندکشی نیاز نباشد. وقتی که بندکشی انجام نشود محیط بزرگتر به نظر خواهد رسید. همچنین زیباتر و یکدست‌تر نیز خواهد بود. در ضمن غیاب مواد بندکشی موجب می‌شود که مکان مورد نیاز آلودگی‌ها برای تجمع از بین برود و محیط در فاصله‌های زمانی دیرتری نیاز به نظافت پیدا کند.

پکیج کاشی کلکته کرم مات دارای دو تایل یا قالب ساده است که روی آن‌ها رگه‌های طبیعی سنگ قابل مشاهده است. این دو قالب فِیس ۱ و فِیس ۲ نام دارند. تایل دکور این پیکیج آرمانی نام دارد. در دکور آرمانی روی سطح ساده کلکته شبکه‌ای از اشکال هندسی بیضی‌شکل نقش شده است.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد کاشی کلکته کرم به دست آورید یا این که ثبت سفارش این محصول را انجام دهید، می‌توانید با تماس گرفتن با کارشناسان پرنیان از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید. در ضمن کاشی لاکچری کلکته و دیگر محصولات ما در دکور زنده همراه با نورپردازی حرفه‌ای در شوروم‌های تخصصی پرنیان در شهرهای مختلف کشور قابل بازدید هستند. شما می‌توانید با مراجعه به شوروم‌های تخصصی گروه کاشی و سرامیک پرنیان در قبل از این‌که محصولی را خریداری کنید، اجرا شده آن به همراه نورپردازی مناسب آن را از نزدیک ببینید. در ضمن هر گونه سوال و ابهامی در مورد کاشی کلکته یا هر کدام از محصولات ما داشتید می‌توانید از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.