کلکته سفید براق 90×30​

Previous
Next
کلکته سفید تخت
دکور کلکته سفید میله ای رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1930110X11010.288.441.342966530X90
1910
1850
110X11011.1
11.6
85.76
83.08
1.3429.564
62
5Rostic
Size / format30X90Rostic
in box55
in pallet6664
62
weight2929.5
area1.341.34
area pallet88.4485.76
83.08
thickness10.211.1
11.6
size of pallet110X110110X110
weight pallet19301910
1850

کلکته سفید براق

کاشی کلکته سفید براق اندازه‌ای برابر با ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر داشته و مختص پوشش دادن فضای دیوار تولید شده است. این محصول دارای یک تایل ساده تخت و یک قالب دکور رستیک میله‌ای است. در ضمن جلوه این کاشی براق بوده و نصب آن در فضاهای کم‌نورتر مانند سرویس بهداشتی و حمام به افزایش نور آن‌ها بسیار کمک می‌کند.

کاشی کلکته سفید براق علاوه بر زیایی و جلوه‌ي جذابی که دارد برخی مزیت‌ها و ویژگی‌های فنی را نیز دارد که بهتر است به آن‌ها اشاره کنیم.

خاک قرمز بودن، داشتن ضخامت استاندارد و تک‌پخت بودن از جمله ویژگی‌های کلکته سفید براق بوده و کالیبره یا رکتیفای بودن هم مزیت این محصول محسوب می‌شود.

تک ‌پخت بودن کلکته به این معنا است این کاشی یک بار درون کوره قرار گرفته و در این مرحله بدنه و لعاب روی آن همزمان با یکدیگر پخته شده‌اند. ویژگی بعدی این کاشی که باید به آن اشاره کرد ضخامت آن است که ۱۰.۲ میلی‌متر است. این ضخامت برای آن دسته از محصولات که قرار است روی فضای دیوار نصب شوند یک ضخامت مناسب و استاندارد به حساب می‌آید.

کاشی کلکته سفید براق خاک قرمز نیز محسوب می‌شود. فلدسپات، ماسه و خاک رس سه ماده اولیه‌ی اصلی‌ای هستند که در ترکیبات کاشی و سرامیک به کار می‌روند. هر چه مقدار خاک رس در این ترکیب سازنده‌ي اولیه بیشتر باشد رنگ بدنه یا پایه‌ی کاشی بیشتر به قرمز متمایل خواهد بود که به این محصولات اصطلاحاً کاشی‌های خاک قرمز می‌گویند.

و اما مزیت اصلی کلکته سفید کالیبره یا رکتیفای بودن این کاشی است. کاشی‌های رکتیفای شده محصولات باکیفیت و ممتازی هستند که در هنگام تولید برش‌های ظریف و دقیقی خورده‌اند. این برش‌ها باعث می‌شوند که این دسته از محصولات در هنگام نصب روی دیوار نیازی به بندکشی نداشته و تایل‌های آن‌ها به خوبی در کنار هم چفت شوند. این کار موجب می‌شود که دیواری که با کاشی کالیبره پوشش داده شده است یکدست‌تر و زیباتر به نظر برسد و همچنین فضا نیز بزرگ‌تر و وسیع‌تر به نظر برسد. در ضمن با استفاده از کاشی رکتیفای شده در هزینه و وقت بندکشی برای نصب کاشی صرفه‌جویی می‌شود.

بعد از ذکر کردن مزیت این کاشی و ویژگی‌های فنی‌ای که دارد بهتر است جلوه و ظاهر کاشی کلکته سفید براق را نیز توصیف کنیم.

همانظور که گفته شد این محصول دارای یک تایل ساده‌ی تخت و یک تایل دکور رستیک است. تایل ساده آن زمینه سفید دارد که روی آن رگه‌های عریض و پر رنگ سنگ با رنگی تیره قرار گرفته است. ترکیب رنگی که روی کاشی کلکته سفید تخت مشاهده می‌شود بسیار به نقاشی‌های که با تکنیک «ابر و باد» خلق می‌شوند، شبیه است. همین عامل این محصول را از یک کار صنعتی فراتر برده و آن را به آثار هنری نزدیک کرده است.

تایل بعدی کاشی کلکته سفید براق دکور میله‌ای این محصول است. دکور میله‌ای بر خلاف تایل ساده‌ی این کاشی، یک محصول رستیک یا برجسته است که کار شدن آن در کنار قالب ساده کلکته زیبایی منحصربه‌فردی به محیط می‌بخشد. زمینه‌ی این محصول همان رنگ سفید قالب ساده با رگه‌های سنگ است که روی آن را خطوطی افقی و منظم پوشش داده‌‌اند. به دلیل ظاهر این خطوط نام این محصول را دکور میله‌ای کلکته سفید گذاشته‌ایم.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر یا خرید کاشی کلکته سفید را دارید با کارشناسان گروه کاشی و سرامیک پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شما می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین شوروم گروه پرنیان در نزدیکی محل زندگی خود دکور زنده این کاشی خاص و دیگر محصولات ما را از نزدیک مشاهده کنید. این کار باعث می‌شود که شما بدانید هنگام نصب محصولات پرنیان در محیط خانه خود، فضای مدنظرتان دقیق به چه شکلی در آمده و در نورهای مختلف چه جلوه‌ای خواهد داشت.