کاردیو وود کرم 120×20​

کاردیو وود کرم فیس 1
کاردیو وود کرم فیس 1
کاردیو وود کرم فیس 2
کاردیو وود کرم فیس 2
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1215100X1201165.521.172745520X120
Size / format20X120
in box5
in pallet45
weight27
area1.17
area pallet65.52
thickness11
size of pallet100X120
weight pallet1215

کاردیو وود کرم

کاشی کاردیو وود کرم با ابعاد ۲۰ در ۱۲۰ سانتیمتر یک محصول طرح چوب است که توسط گروه کاشی و سرامیک پرنیان تولید شده و تحت برند «وود استایل» عرضه شده است. کاردیو وود یک کاشی اسلب یا کاشی سایز بزرگ محسوب می‌شود. ویژگی و مزیت اصلی کاشی‌های سایز بزرگ کاربری دوگانه آن‌ها است. می‌توان این محصولات را هم در دیوار یک محیط به کاربرد و هم در کف آن فضا نصب کرد.

علاوه بر این مورد کاردیو وود مزایا و ویژگی‌های فنی دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. از جمله‌ی این موارد می‌توان با ضخامت ۱۱ میلی‌متری محصول، تک‌پخت بودن، خاک سفید بودن و مهم‌تر از همه کالیبره یا رکتیفاید بودن این کاشی اشاره کرد.

در مورد خاک سفید بودن باید گفت که این ویژگی به دلیل رنگ سفید یا متمایل به سفید بدنه به این محصول اطلاق می‌شود. در مورد رنگ سفید بدنه کاشی هم باید گفت که وجود مقدار بیشتری سیلیس در ترکیب مواد اولیه این محصول نسبت به مواد اولیه دیگر نظیر فلدسپات یا گرانیت، خاک رس و … اتفاق افتاده است. در ضمن وجود سیلیس، فشار و حرارت بالا نیز موجب شده است که کاشی‌های خاک سفید محصولاتی مرغوب و مقاوم باشند به گونه‌ای که آن‌ها را شبیه‌ترین محصولات کاشی و سرامیک به سرامیک‌های مرغوب پرسلان می‌دانند.

تک‌پخت بودن کاشی نیز به این دلیل به آن اطلاق شده است که بدنه‌ی کاردیو وود کرم به همراه لعابی که سطح آن را پوشش داده است، در یک مرحله و به صورت همزمان وارد کوره شده‌اند و در دمایی بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخت شده‌اند.

کالیبره یا رکتیفاید بودن کاشی کاردیو وود کرم مزیت مهم این محصول است. کاشی و سرامیک‌های رکتیفای شده یا لیزری به دلیل برش‌های ظریف و دقیقی که روی لبه‌های آن‌ها اعمال شده است در هنگام نصب نیازی به بندکشی نداشته و به راحتی تایل‌های آن‌ها کنار یکدیگر چفت می‌شوند.

در زمان تولید و به خصوص در مرحله لعاب‌زنی ممکن است که بخشی از لعاب شُره کرده و روی لبه‌های محصول ایجاد قناسی یا ناهمواری کند. برای رفع این نقیصه‌ها با دستگاهی نظیر واترجت برش‌های لیزری را روی کاشی و سرامیک اعمال می‌کنند.

از جمله مزیت‌هایی که استفاده از کاشی‌های کالیبره دارد باید به صرفه‌جویی در زمان و هزینه بندکشی، یکدست‌تر و زیباتر شدن محیط، عدم وجود مواد بندکشی که باعث بروز و ظهور آلودگی‌ها می‌شوند، وسیع‌تر به نظر رسیدن محیط و طولانی‌تر شدن فواصل زمانی نظافت اشاره کرد.

ضخامت ۱۱ میلي‌متری کاردیو وود دیگر ویژگی فنی این محصول است. این ضخامت برای یک کاشی با دو کاربرد کف و دیوار بسیار مناسب و استاندارد است؛ زیرا برای محصولی که در کف یک محیط نصب می‌شود ضخامت و استقامت فاکتور بسیار مهمی است. چون که این سرامیک باید با فشارِ تردد، ضربه، جابه‌جایی وسایل و … مقابله کند. از طرفی به کار بردن همان محصول در ارتفاع (دیوار) نیز نیازمند رعایت شدن فاکتورهای دیگری است. تناسب بین ابعاد، وزن و ضخامت کاشی باید به گونه‌ای باشد که این محصول در اثر گذشت زمان لق نشده یا سقوط نکند. کاردیو وود کرم این موارد را رعایت کرده و محصولی با ضخامت استاندارد است.

در صورتی که تمایل به ثبت سفارش کاشی طرح چوب کاردیو وود دارید یا مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول داشته باشید با کارشناسان ما در گروه کاشی و سرامیک پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شما می‌توانید با مراجعه به شوروم‌های تخصصی پرنیان در شهرهای مختلف کشور دکور زنده کاردیو وود و دیگر محصولات تولید شده توسط پرنیان را مشاهده کرده و از خدمات مشاوره همکاران ما استفاده نمایید.

ترکیب کاشی‌های مختلف، چیدمان اکسسوری و نورپردازی‌های جذاب از جمله موارد دیگری است که در شوروم‌های پرنیان به مشتریان گرامی ارائه می‌شوند.