پالپیس طوسی روشن 120×60​

Previous
Next
کاشی پالپیس طوسی روشن ۲
پالپیس طوسی روشن فیس 1
کاشی پالپیس طوسی روشن ۳
پالپیس طوسی روشن فیس 2
کاشی پالپیس طوسی روشن
پالپیس طوسی روشن فیس 3
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1200105X1201251.122.135024360X120
Size / format60X120
in box3
in pallet24
weight50
area2.13
area pallet51.12
thickness12
size of pallet105X120
weight pallet1200

پالپیس طوسی روشن

کاشی پالپیس طوسی روشن سایز بزرگ یا اسلب بوده و ابعاد آن ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر است. گروه کاشی و سرامیک پرنیان پالپیس را تحت برند «استایل» تولید و عرضه کرده است. پکیج این محصول دارای سه قالب یا تایل کاشی بوده که نام آن‌ها فِیس ۱ تا فیس ۳ است. از لحاظ ظاهری سطح این تایل‌ها دربردارنده‌ی رگه‌های طبیعی سنگ بوده که زیبایی منحصربه‌فردی به این محصول بخشیده است.

پالپیس جزو محصولاتی است که تک‌پخت به حساب می‌آیند؛ یعنی این‌که بدنه این کاشی به همراه لعاب سطح آن همراه با هم در یک مرحله وارد کوره با دمای ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد شده و بعد از پخت بدنه و تثبیت لعاب از آن خارج شده‌اند.

کاشی پالپیس طوسی روشن دارای ضخامت ۱۲ میلیمتر است. نصب همزمان این محصول در دیوار و کف یک فضا از ضخامت استاندارد و مطلوب آن خبر می‌دهد. در صورتی که یک کاشی روی دیوار (در ارتفاع) نصب شود نیاز است که علاوه بر ظرافت و زیبایی، از لحاظ وزن و ضخامت نیز به گونه‌ای باشد که در اثر گذشت زمان از روی دیوار سقوط نکند یا در جای خود لق نشود. پالپیس طوسی این مزیت و ویژگی را دارد. حال جهت استفاده همین محصول در کف باید در نظر داشت که مقاومت آن در برابر عواملی مثل خراش، ضربه، جابه‌جایی وسایل، تردد، وجود آب و رطوبت دائمی، مواد شوینده شیمیایی و … بسیار حائز اهمیت است.

کاشی اسلب پالپیس علاوه بر این‌که این قابلیت را دارد در کف فضای داخلی استفاده شود، امکان پوشش دادن فضاهای خارجی را نیز دارد. نمای ساختمان، محوطه و حیاط، پارکینگ و … از جمله فضاهایی هستند که می‌توان آن‌ها را با کاشی پالپیس طوسی روشن پوشش داد و از مقاومت آن در برابر مواردی مثل اشعه خورشید، یخبندان، باد، برف و باران مطمئن بود.

چنین مزیت‌هایی به دلیل خاک سفید بودن این محصول است. کاشی‌های خاک سفید به دلیل داشتن مقدار سیلیس فراوان در ترکیب مواد اولیه سازنده خود مقاومت بالایی دارند و شبیه‌ترین محصولات به سرامیک‌های مرغوب پرسلان هستند. در ضمن سطح این کاشی‌ها تراکم بالا و تخلخل پایینی داشته و می‌توان گفت نفوذ‌پذیری آن‌ها صفر است.

هنگامی که مقدار سیلیس از مقدار ماسه دانه‌ریز، گرانیت، خاک رس مخصوص و فلدسپات در ترکیب مواد اولیه کاشی بیشتر شود، باعث می‌شود که رنگ بدنه محصول سفید شود به همین دلیل به این محصولات خاک سفید می‌گویند.

کالیبره یا رکتیفای بودن دیگر مزیت قابل ذکر کاشی پالپیس طوسی است. در آخرین مرحله تولید و با دستگاهی به نام واترجت برش‌های ظریفی روی لبه‌های تایل‌ها ایجاد می‌شود تا آن‌ها گونیا یا تراز شوند. این برش‌های دقیق لیزری موجب می‌شود که کاشی‌های رکتیفاید در هنگام نصب نیازی به بندکشی نداشته باشند و قالب‌های آن‌ها به آسانی کنار هم قرار گرفته و چفت شوند. عدم بندکشی و اسلب بودن کاشی و سرامیک باعث می‌شود که تعداد خطوط افقی و عمودی در فضا کمتر شده و آن فضا زیباتر و یکدست‌تر به نظر برسد در ضمن وسیع‌تر جلوه کردن مکان از مزیت‌های دیگر استفاده از کاشی‌های اسلب کالیبره یا لیزری است.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های بندکشی مزیت دیگری است که باید به آن اشاره کرد. در ضمن موادی مثل پودر سنگ و سیمان سفید که مواد اصلی بندکشی هستند، محیطی ایجاد می‌کنند که آلودگی‌ها به راحتی در آنجا جمع خواهند شد با حذف بندکشی و این مواد، نظافت فضا نیز در بازه‌های زمانی طولانی‌تری صورت خواهد گرفت.

در صورتی که تمایل به خرید و ثبت  سفارش کاشی اسلب پالپیس دارید می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس گرفته و از آن‌ها اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان دریافت کنید. پرنیان کاشی پالپیس طوسی روشن و دیگر محصولات خود را در شوروم‌هایی تخصصی در سراسر کشور عرضه کرده و شما می‌توانید به مراجعه به این شوروم‌ها محصولات ما را در دکور زنده ببینید.