مورو وود قهوه ای 120×20​

مورو وود قهوه ای فیس 1
مورو وود قهوه ای فیس 1
مورو وود قهوه ای فیس 2
مورو وود قهوه ای فیس 2
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1215100X1201165.521.172745520X120
Size / format20X120
in box5
in pallet45
weight27
area1.17
area pallet65.52
thickness11
size of pallet100X120
weight pallet1215

مورو وود قهوه ای

کاشی مورو وود قهوه ای محصولی طرح چوب بوده که در ابعاد ۲۰ در ۱۲۰ سانتیمتر توسط گروه کاشی و سرامیک پرنیان تولید شده است. پرنیان این کاشی سایز بزرگ را تحت برند «وود استایل» عرضه کرده است. این محصول همانطور که گفته شد طرح چوب بوده و رنگ قهوه‌ای آن هم این ویژگی را برجسته‌تر کرده است.

کاشی‌های سایز بزرگ نظیر مورو وود این مزیت و ويژگی را دارند که می‌توان از آن‌ها به طور همزمان هم در کف و هم در دیوار یک فضا استفاده کرد. در واقع باید گفت این محصولات هم کاشی هستند و هم سرامیک.

مورو وود قهوه ای واجد یک سری ویژگی‌های فنی و مزیت‌های دیگر نیز هست که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم تا مخاطبان بتوانند با آگاهی این کاشی را انتخاب کنند.

مورد اولی که باید به آن اشاره کرد ضخامت ۱۱ میلی‌متری این محصول است. ضخامت استاندارد و مناسب برای یک کاشی با دو کاربری باعث می‌شود هنگامی که مورو وود روی دیوار نصب می‌شود در اثر گذشت زمان لق نشده یا سقوط نکند. از طرفی وقتی همین محصول در کف یک محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیاز دارد که فشار تردد و جابه‌جایی وسایل را تحمل کند، کاملاً مناسب و مقاوم باشد.

مورد دیگر خاک سفید بودن کاشی مورو وود قهوه ای است. وقتی مقدار سیلیس در ترکیب اولیه سازنده کاشی شامل خاک رس، گرانیت، فلدسپات و …، از دیگر مواد بیشتر باشد، باعث می‌شود که رنگ پایه‌ی بدنه محصول سفید یا متمایل به سفید باشد. به همین علت به این محصولات خاک سفید می‌گویند.

کاشی‌های خاک سفید شبیه‌ترین محصولات به سرامیک‌های پرسلان هستند؛ زیرا مانند آن‌ها تحت فشار، حرارت و پرس شدید و بالا تولید شده‌اند. به همین منظور در مقابل عوامل شیمیایی و محیطی نظیر فشار، ضربه و … مقاومت مطلوبی دارند.

تک‌پخت بودن مورو وود ویژگی فنی بعدی این محصول است. کاشی‌های تک‌پخت آن دسته از محصولات هستند که در یک مرحله درون کوره پخت شده‌اند. بدنه کاشی به همراه لعابی که سطح آن را می‌پوشاند به طور همزمان وارد کوره شده و در یک مرحله و در دمایی بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخت می‌شوند.

اما مهم‌ترین مزیت کاشی مورو وود قهوه ای که حتماً باید به آن اشاره کرد کالیبره یا رکتیفاید بودن این محصول است. کاشی‌ها زمانی که روی خط تولید هستند و به خصوص در مرحله لعاب‌زنی امکان بروز نقص را دارند. برای مثال در مرحله لعاب‌زنی ممکن است بخشی از لعاب از روی سطح شُره کرده و روی لبه‌های محصول ایجاد ناهمواری و قناسی کند.

برای از بین بردن چنین نقص‌هایی کاشی‌ها را با دستگاهی مثل واترجت برش می‌زنند. این برش‌ها بسیار ظریف و دقیق هستند به همین خاطر بعد از انجام آن‌ها لبه‌های هر محصول اصطلاحاً گونیا می‌شود. این ویژگی موجب می‌شود که کاشی‌های لیزری یا رکتیفای شده در هنگام نصب نیازی به بندکشی نداشته باشند؛ زیرا تایل‌ها یا قالب‌های آن‌ها به راحتی کنار یکدیگر چفت می‌شوند.

استفاده کردن از این محصولات مزیت‌های زیادی دارد. در هزینه و زمان بندکشی صرفه‌جویی خواهد کرد. به دلیل عدم استفاده از مواد مخصوص بندکشی محیط مناسب رشد و تجمع آلودگی‌ها از بین می‌رود و در نهایت باعث می‌شود که محیط کاشی شده در فواصل زمانی طولانی‌تری نیاز به نظافت داشته باشد.

زیباتر و یکدست‌تر شدن محیط مزیت دیگر استفاده از کاشی‌های کالیبره نظیر کاشی مورو وود قهوه‌ای است. در ضمن این محصولات کمک می‌کنند تا فضا وسیع‌تر نیز به نظر برسد.

در صورتی که تمایل دارید این کاشی طرح چوب را سفارش دهید یا اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشید حتماً با کارشناسان پرنیان در تماس باشید. در ضمن شوروم‌های تخصصی پرنیان در شهرهای مختلف دکور واقعی محصولات را به مخاطبان عرضه کرده‌اند.