ملودی طوسی 60×30​

Previous
Next
ملودی طوسی تیره
ملودی طوسی روشن
ملودی طوسی دکور لاین رستیک
ملودی طوسی دکور فلورا رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
2080110X1109129.61.622680930X60
Size / format30X60
in box9
in pallet80
weight26
area1.62
area pallet129.6
thickness9
size of pallet110X110
weight pallet2080

جهت دانلود کاتالوگ ملودی طوسی می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید.

ملودی طوسی مات

کاشی ملودی طوسی مات ابعادی برابر با ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر دارد و مختص پوشش دادن فضای دیوار تولید شده است. گروه کاشی و سرامیک پرنیان این محصول را در یک پکیج ۴ عددی و تحت برند «پرفکت» عرضه کرده است. دو تایل یا قالب این پکیج کاشی ساده و تخت بوده و دو قالب دیگر آن کاشی‌هایی رستیک یا برجسته بوده و دکور این پکیج محسوب می‌شوند.

کاشی ملودی طوسی مات واجد مزیت‌ها و ویژگی‌هایی فنی است که اطلاع از آن‌ها به مشتری این محصول آگاهی بهتری می‌دهد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

ضخامت استاندارد محصول، خاک قرمز بودن و تک‌پخت بودن از جمله این ویژگی‌ها است. در مورد مزیت‌های این کاشی نیز باید به مهم‌ترین آن‌ها یعنی کالیبره یا رکتیفاید بودن این محصول اشاره کرد.

کاشی‌های خاک قرمز آن دسته از محصولات هستند که در ترکیب مواد اولیه آن‌ها مقدار خاک رس در مقایسه با فلدسپات و ماسه بیشتر بوده و همین عامل باعث می‌شود که بعد از پخت رنگ پایه‌ی بدنه‌ی کاشی قرمز یا متمایل به قرمز باشد.

تک‌پخت بودن کاشی ملودی طوسی به این دلیل به این کاشی اطلاق شده است که بدنه محصول همراه با لعابی که روی سطح آن را پوشانده است در یک مرحله و همزمان درون کوره قرار گرفته، در حرارت بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخت شده و سپس از کوره خارج شده است.

در مورد ضخامت این محصول نیز باید اشاره کرد که ۹ میلی‌متر بودن ضخامت ملودی موجب شده است که این کاشی برای نصب در فضای دیوار (ارتفاع) کاملاً مناسب باشد. یک کاشی با ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر که در ارتفاع نصب می‌شود باید به گونه‌ای طراحی و تولید شده باشد که در اثر گذشت زمان لق نشده یا سقوط نکند. ملودی طوسی مات این ویژگی را دارد.

و اما مهم‌ترین مزیت پکیج کاشی ملودی کالیبره یا لیزری بودن آن است. کاشی‌هایی که در خط تولید لعاب می‌خورند امکان این را دارند که در لبه‌ها دچار قناسی یا ناهمواری شوند زیرا بخشی از لعاب شُره خواهد کرد.

برای برطرف کردن این نقیصه با استفاده از دستگاهی مانند واترجت این محصولات را برش می‌زنند. این بر‌ش‌های ظریف و دقیق موجب می‌شوند که لبه‌های کاشی و سرامیک‌ها اصطلاحاً گونیا شود.

کاشی‌های رکتیفای شده با توجه به گونیا بودن در هنگام نصب نیازی به بندکشی نخواهند داشت زیرا تایل‌ها یا قالب‌های آن به راحتی کنار یکدیگر چفت شده و محیط را یکدست‌تر و زیباتر خواهند کرد. در ضمن استفاده از کاشی‌های لیزری موجب می‌شود فضا وسیع‌تر نیز به نظر برسد. وقتی که از بندکشی استفاده نشود بروز آلودگی‌ها در محیط دیرتر اتفاق خواهد افتاد و فواصل نظافت هم طولانی‌تر خواهد بود.

اما در مورد جلوه ظاهری پکیج کاشی ملودی طوسی مات همانطور که گفته شد دو قالب ساده و تخت در پکیج وجود دارد و دو تایل دکور و رستیک. قالب‌های ساده در رنگ با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از آن‌ها طوسی تیره بوده و دیگری طوسی روشن.

تایل‌های دکور پکیج هم دکور لاین و دکور فلورا نام دارند که هر دو نیز رستیک هستند. دکور لاین رنگ زمینه‌ی طوسی تیره دارد و در سطح آن خطوطی افقی دید‌ه می‌شود. این خطوط به صورت برجسته هستند.

دکور فلورا اما مانند یک تابلو نقاشی پوشیده شده از نقوش گیاهی و هندسی است. سطح این کاشی از هشت مربع هم‌اندازه تشکیل شده است که درون هر مربع نقش و نگار متفاوتی دیده می‌شود. سه مربع با نقوش گیاهی ظریف تزیین شده‌اند و پنج مربع نیز فرم‌ها و اشکال مختلف هندسی را در خود جای داده‌اند.

برای ثبت سفارش کاشی دیوار ملودی طوسی مات و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شوروم‌های تخصصی ما در شهرهای مختلف دکور زنده این محصول و دیگر محصولات پرنیان را عرضه کرده‌اند.