لوسیانو کرم مات 120×60​

Previous
Next
لوسیانو کرم مات فیس 1
لوسیانو کرم پِلَنِت رستیک
لوسیانو کرم مات فیس 2
لوسیانو کرم فِندی رستیک
لوسیانو کرم مات فیس 3
لوسیانو کرم دکور داینو رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

لوسیانو کرم مات

کاشی لوسیانو کرم مات تحت برند «لوکس» و در گروه کاشی و سرامیک پرنیان تولید شده است. این محصول سایز بزرگ یا اسلب دارای ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر بوده که برای پوشش دادن فضای دیوار و کف یک محیط از آن استفاده می شود. دو کاربره بودن تنها مزیت کاشی لوسیانو نیست. امکان استفاده در فضای خارجی نیز از مزیت‌های مهم این محصول به حساب می‌آید. لوسیانو در یک پکیج سه عددی عرضه شده است که دارای دو تایل رستیک به نام‌های پِلَنِت و فِندی و یک تایل یا قالب دکور به نام داینو است.

لوسیانو کرم دارای ضخامت ۱۲ میلیمتری است. چنین ضخامتی برای یک کاشی که روی ارتفاع (دیوار) نصب می‌شود، استاندارد محسوب می‌شود. زیرا وزن و ضخامت آن به گونه‌ای نیست که باعث لق شدن یا سقوط کاشی شود. حال همین ضخامت موجب استقامت کاشی لوسیانو می‌شود؛ وقتی که از این محصول در کف محیط استفاده می‌شود. نیروها و فشار وارد شده بر کاشی وقتی که در کف نصب می‌شود قطعا بیشتر خواهد بود. تردد زیاد، جابه‌جا کردن وسایل، وجود مداوم رطوبت و … از جمله این عوامل هستند.

حالا کاشی لوسیانو با همین ضخامت ۱۲ میلیمتری در محیط خارجی نیز نصب می‌شود که علاوه بر موارد ذکر شده پارامترهای آسیب‌رسان دیگری مثل برف و باران، اشعه خورشید، یخبندان، تغییرات دمایی و … نیز اضافه می‌شود که این کاشی در تمامی این موارد نمره قبولی خواهد گرفت.

لوسیانو یک کاشی خاک سفید است. کاشی‌های خاک سفید به دلیل استقامت و استحکامی که دارند شبیه‌ترین محصولات به سرامیک‌های پرسلان هستند. این بدان معنا است که کاشی خاک سفید لوسیانو مقاومت بالایی در مقابل عوامل بیرونی و آسیب‌رسان دارد. همچنین تخلخل پایین این کاشی از نفوذ آب، رطوبت، مواد شیمیایی شوینده و … جلوگیری خواهد کرد. نام خاک سفید هم به این دلیل است که بدنه این کاشی به رنگ سفید است. در ترکیب مواد اولیه سازنده کاشی لوسیانو کرم مات مقدار سیلیس از مقدار ماسه دانه‌ریز، فلدسپات،خاک رس مخصوص و گرانیت بیشتر است. همین عامل موجب شده است که هم رنگ بدنه این کاشی‌ها سفید باشد و هم استحکام و استقامت آن‌ها بالا برود.

تک‌پخت بودن کاشی لوسیانو هم بدین معنا است که این محصول به همراه لعابی که سطح آن را پوشانده است هر دو در یک مرحله وارد کوره شده و در دمایی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد پخت شده و سپس از کوره خارج شده‌اند.

لیزری یا رکتیفای بودن کاشی دیگر مزیت مهم آن است. کاشی‌هایی که رکتیفای شده یا کالیبره هستند بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای داخلی محسوب می‌شوند زیرا استفاده از آن‌ها موجب می‌شود که محیط بزرگتر یا وسیعتر به نظر برسد. زیباتر و یکدست‌تر شدن محیط نیز از دیگر مزیت‌های استفاده از کاشی‌های رکتیفاید است.

این موارد به این دلیل اتفاق می‌افتد که در هنگام نصب این کاشی‌ها نیازی به بندکشی کردن نیست. عدم بندکشی باعث زیباتر شدن و موارد این‌چنینی می‌شود. در ضمن بندکشی نشدن و غیبت مواد مورد استفاده در بندکشی، مکان تجمع آلودگی‌ها را از بین می‌برد و موجب خواهد شد که آن فضا در فاصله‌های زمانی طولانی‌تری نیاز به نظافت پیدا کند.

برش‌های لیزری که با دستگاهی به نام واترجت در مرحله تولید روی لبه‌های کاشی‌ها ایجاد شده است موجب تراز شدن لبه‌ي محصولات شده است.

پکیج کاشی لوسیانو داری سه تایل بود که دو عدد از آن‌ها رستیک  بودند؛ با نام‌های پلنت و فندی. پلنت سطحی ساده و بدون نقش و طرح دارد. فندی همان طرح پلنت را دارد با این تفاوت که خطوط افقی روی تایل یا قالب کاشی ایجاد موج یا هاشور کرده است. در مورد دکور این پکیج ؛ داینو نیز باید گفت سطح آن از ۱۸ مربع هم‌اندازه تشکیل شده است که درون ۶ عدد از آن‌ها ساده و بدون نقش بوده و ۱۲ مربع دارای نقوش هندسی، گیاهی و تلفیقی از این دو هستند.

برای ثبت سفارش کاشی لوسیانو کرم مات با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید و این کاشی لوکس را سفارش دهید.