شیپ آرت طوسی تیره مات 120×60​

Previous
Next
شیپ آرت طوسی تیره مات فیس 1
شیپ آرت طوسی تیره مات پرسلان فیس 1
شیپ آرت طوسی تیره مات فیس 2
شیپ آرت طوسی تیره مات پرسلان فیس 2
دکور برشی شیپ‌آرت طوسی روشن و تیره
دکور برشی شیپ‌آرت طوسی تیره
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

شیپ آرت طوسی تیره مات

کاشی شیپ آرت طوسی تیره، محصول پرسلان و سایز بزرگی بوده که با ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر تولید شده و گروه کاشی و سرامیک پرنیان آن را تحت برند «لوکس» عرضه کرده است. در پکیج این محصول سه تایل یا قالب وجود دارد. دو قالب به نام‌های فِیس یک و فیس دو کاشی شیپ آرت که هر دو رنگ طوسی تیره دارند و یک تایل دیگر که دکور برشی این پکیج است. در این دکور از کاشی شیپ آرت طوسی تیره و طوسی روشن برش‌هایی مستطیلی به صورت پازلی کنار هم قرار گرفته‌اند و تشکیل دکور این پکیج را داده‌اند.

اسلب یا سایز بزرگ بودن این کاشی به همراه پرسلان و خاک سفید بودن، بدان ویژگی‌ها و مزیت‌هایی بخشیده است که موجب استفاده همزمان شیپ آرت در کف و دیوار فضای داخلی و همچنین پوشش فضای خارج از ساختمان شده است.

کاشی‌هایی خاک سفید هستند که به دلیل بیشتر بودن مقدار سیلیس در ترکیب مواد اولیه آن‌ها در مقایسه با دیگر مواد، رنگ بدنه آن‌ها سفیدرنگ شده است. این کاشي‌ها بسیار مستحکم و مقاوم هستند. افزون بودن مقدار سیلیس نسبت به گرانیت، خاک رس مخصوص، ماسه دانه‌ریز و فلدسپات باعث شده است که استحکام بدنه کاشی‌های پرسلان بسیار زیاد باشد؛ سطح آن‌ها نیز بسیار متراکم باشد. تراکم بالای سطح موجب پایین آمدن تخلخل شده و در نتیجه نفوذ آب و رطوبت به درون این محصولات امکان‌پذیر نیست. همچنین مواد شیمیایی شوینده نیز نمی‌توانند بر کیفیت یک محصول پرسلان مثل کاشی شیپ آرت طوسی تیره مات تاثیر بگذارند.

کاشی‌های پرسلان به دلیل کیفیتی که دارند امکان پوشش دادن فضاهای خارج از ساختمان مثل محوطه‌ها، پارکینگ، نمای ساختمان، حیاط و … را دارند. زیرا در مقابل عوامل جوی نظیر باد، برف، باران و تغییرات دمایی مثل یخبندان یا اشعه خورشید بسیار مقاوم هستند.

برای استفاده در فضاهای داخلی نیز شیپ آرت طوسی تیره را می‌توان در کف محیط‌های داخلی استفاده کرد. در کف این محیط‌ها آب و رطوبت به صورت مداوم حضور دارد، مواد شوینده شیمیایی در تماس مستقیم با آن‌ها خواهد بود، امکان تردد و جابه‌جا کردن وسایل، خراش، ضربه و … نیز در کف محیط‌های داخلی وجود خواهد داشت. این محصول در برابر این عوامل و اتفاقات مقاوم خواهد بود.

ضخامت ۱۲ میلیمتری و وزن مناسب کاشی شیپ آرت موجب شده است که فضای دیوار در محیط‌های داخلی را نیز با این کاشی پوشش دهند. ظرافت و زیبایی دو نکته بسیار مهم در مورد محصولاتی است که در دیوار یک محیط به کار می‌روند. شیپپ آرت علاوه بر استقامت و استحکام از لحاظ زیبایی و کاربردی بودن نیز محصولی درجه یک است.

کالیبره یا لیزری بودن دیگر مزیت این محصول است. تراز یا گونیا بودن لبه‌های کاشی‌های لیزری یا رکتیفاید موجب می‌شود که در زمان نصب این محصولات نیازی به بندکشی نباشد. بزرگ یا اسلب بودن تایل و بندکشی نشدن فضا باعث می‌شود که تعداد خط‌های عمودی و افقی در آن محیط کم شود و همین عامل موجب زیبایی و یکدستی محیط شده و کمک می‌کند که آن فضا بزرگتر نیز به نظر برسد. در ضمن مواد مورد استفاده در بندکشی مثل سیمان سفید و پودر گچ وقتی از پروسه نصب کاشی حذف می‌شوند دیگر آلودگی‌ها مکانی برای تجمع نخواهند داشت و آن محیط در فاصله‌های زمانی طولانی‌تری نیاز به نظافت پیدا خواهد کرد. در ضمن در هزینه‌ها و زمان بندکشی نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

کاشی شیپ آرت طوسی تیره مات یک کاشی لاکچری محسوب می‌شود که استفاده از آن قطعا زیبایی محیط را دوچندان خواهد کرد. برای ثبت کردن سفارش این محصول می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در مورد این محصول یا دیگر محصولات گروه کاشی و سرامیک پرنیان دریافت کنید.