سمنتو طوسی روشن مات 120×60​

Previous
Next
سمنتو طوسی روشن مات فیس 1
سمنتو طوسی روشن مات پرسلان فیس 1
سمنتو طوسی روشن مات فیس 2
سمنتو طوسی روشن مات پرسلان فیس 2
برش دکور سمنتو طوسی روشن
برش دکور سمنتو طوسی روشن
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

سمنتو طوسی روشن مات

کاشی سمنتو طوسی روشن مات دارای ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر یک محصول پرسلان است که تحت برند «لوکس» در گروه کاشی وسرامیک پرنیان تولید شده است. این محصول یک کاشی سایز بزرگ یا اسلب است که به طور همزمان امکان کار شدن در فضای دیوار و کف یک محیط را دارد. پرسلان بودن نیز این امکان را به کاشی سمنتو داده است تا در فضاهای خارجی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

کاشی سمنتو طوسی روشن مات یک پکیچ سه عددی دارد که دو قالب آن ساده و تخت بوده که صرفا رگه‌های طبیعی سنگ را می‌توان روی آن‌ها دید. این دو تایل به فِیس ۱ و فیس ۲ تفکیک شده‌اند و تایل سوم پکیج سمنتو دکور برشی این کاشی است که قطعات مربعی کوچک از دو فیس دیگر این محصول هستند.

لیزری یا کالیبره بودن مزیت مهم این کاشی است. در هنگام تولید ممکن است بخشی از لعاب شُره کرده و روی لبه‌های کاشی ایجاد ناهمواری یا قناسی کند. برای رفع این نقیصه با استفاده از دستگاهی به نام واترجت لبه‌های کاشی و سرامیک را برش‌هایی ظریف و دقیق می‌زنند. با این کار لبه‌ها گونیا یا تراز می‌شوند.

کاشی‌های رکتیفای شده در هنگام نصب به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت می‌شوند؛ به همین دلیل نصب این محصولات نیازی به بندکشی شدن محیط ندارد. عدم بندکشی موجب می‌شود که فضا یکدست‌تر و زیباتر بشود. همچنین آن فضا وسیع‌تر نیز به نظر خواهد رسید. عدم استفاده از مواد بندکشی مکان تجمع را از آلودگی‌ها می‌گیرد و این عامل بازه‌های زمانی نظافت آن محیط را طولانی‌تر خواهد کرد.

تک‌پخت بودن دیگر ویژگی کاشی سمنتو است. کاشی‌های تک‌پخت در یک مرحله وارد کوره شده‌اند و در دمای ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد بدنه کاشی به همراه لعاب سطح آن‌ها پخته و تثبیت شده‌اند.

کاشی سمنتو طوسی روشن مات خاک سفید و پرسلان است. کاشی‌های خاک سفید در ترکیب مواد اولیه خود مقدار سیلیس بیشتری نسبت به دیگر مواد اولیه نظیر فلدسپات، گرانیت، خاک رس مخصوص، ماسه ریزدانه و … دارد. سیلیسِ بیشتر موجب سفید شدن بدنه کاشی شده که به همین دلیل به آن خاک سفید می‌گویند. همچنین افزون بودن سیلیس باعث استحکام و مقاومت بالای محصول شده و سطح آن نیز دارای تراکم بالا و تخلخل پایین خواهد بود.

کاشی و سرامیک‌های پرسلان که اسلب هم باشند بهترین گزینه برای استفاده همزمان در دیوار و کف یک محیط هستند. زیرا ضخامت ۱۲ میلیمتری این کاشی وزن آن را متعادل کرده است و هنگام نصب روی دیوار احتمال لق شدن یا سقوط آن در اثر گذشت زمان وجود نخواهد داشت. از طرفی نصب کردن آن در کف به دلیل ضخامت استانداردی که دارد و پرسلان و مستحکم بودن آن، بدون هیچگونه آسیب و ریسکی همراه خواهد بود. عواملی مثل مواجهه دائمی با مواد شوینده شیمیایی، رطوبت و آب در کف یک فضا، تردد زیاد، جابه‌جا کردن وسایل سنگین و … نمی‌توانند آسیبی به یک کاشی اسلب و پرسلان مثل سمنتو برسانند.

پرسلان بودن کاشی سمنتو طوسی روشن مات دلیل استفاده از این محصول مرغوب در فضای خارجی نظیر پارکینگ، محوطه، حیاط، نمای ساختمان و … است. استحکام و نفوذ‌ناپذیری و متراکم بودن سمنتو باعث می‌شود که در مقابل عواملی مثل یخبندان، اشعه خورشید، باران، برف، تغییرات دمایی و … بسیار مقاوم باشد و آسیبی نبیند.

در صورتی که کاشی لوکس سمنتو طوسی روشن مات نظر شما را جلب کرده است و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش این محصول منحصربه‌فرد را دارید با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید. در ضمن دکور زنده کاشی سمنتو طوسی روشن مات و دیگر محصولات گروه کاشی و سرامیک پرنیان در دکورهای زنده درون شوروم‌های تخصصی ما در شهرهای مختلف کشور وجود دارند. شما را به بازدید از شوروم‌های پرنیان دعوت می‌کنیم.