سانتیاگو طوسی روشن 120×60​

Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
کاشی سانتیاگو طوسی روشن ۲
سانتیاگو طوسی روشن فیس 1
کاشی سانتیاگو طوسی روشن
سانتیاگو طوسی روشن فیس 2
کاشی سانتیاگو طوسی روشن
سانتیاگو طوسی روشن فیس 3
سانتیاگو طوسی روشن فیس 4
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1200105X1201251.122.135024360X120
Size / format60X120
in box3
in pallet24
weight50
area2.13
area pallet51.12
thickness12
size of pallet105X120
weight pallet1200

سانتیاگو طوسی روشن

کاشی سانتیاگو طوسی روشن محصولی از گروه کاشی و سرامیک پرنیان بوده که با ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر و تحت برند «استایل» تولید و عرضه شده است. این کاشی یک محصول سایز بزرگ یا اسلب محسوب شده و همزمان می‌توان آن را در کف یک محیط و هم دیوار آن مورد استفاده قرار داد. داشتن دو کاربری همزمان باعث شده است که این کاشی هم سرامیک و هم کاشی باشد.

کاشی سانتیاگو طوسی روشن حائز مزیت‌ها و ویژگی‌های فنی‌ای است که دانستن آن‌ها می‌تواند به مشتریان این محصول کمک کند تا انتخاب آگاهانه‌تر و دقیق‌تری داشته باشند. تک‌پخت بودن، ضخامت استاندارد، خاک سفید بودن و کالیبره بودن از جمله این موارد هستند.

ضخامت کاشی سانتیاگو ۱۲ میلی‌متر است که برای چنین محصولی ضخامتی استاندارد و مناسب به حساب می‌آید. از آنجایی که ابعاد سانتیاگو بزرگ بوده و یک کاشی اسلب محسوب می‌شود نصب آن در ارتفاع (روی دیوار) نیاز به رعایت مواردی مثل ضخامت استاندارد، وزن مناسب و … دارد؛ زیرا در صورت رعایت نشدن این موارد کاشی به مرور زمان ممکن است لق شده یا سقوط کند. از طرفی همانطور که گفتیم سانتیاگو طوسی روشن دارای دو کاربری بوده و علاوه بر دیوار در کف محیط نیز نصب می‌شود.

سرامیکی که کف فضا را پوشش می‌دهد باید در برابر عوامل محیطی مانند تردد، جابه‌جایی وسایل، مواد شیمیایی و … مقاومت داشته باشد و آسیب نبیند. ضخامت ۱۲ میلی‌متری سانتیاگو این شرایط را فراهم کرده است.

ویژگی فنی دیگر سانتیاگو تک‌پخت بودن آن است. کاشی‌های تک‌پخت آن دسته از محصولاتی هستند که فقط یک مرحله وارد کوره می‌شوند. بدنه کاشی و لعابی که سطح آن را می‌پوشاند در یک مرحله وارد کوره شده در دمای بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخت شده و سپس از ‌آن خارج می‌شوند.

خاک سفید بودن هم یکی دیگر از ویژگی‌های فنی و مزیت‌های کاشی سانتیاگو طوسی روشن است. کاشی‌های خاک سفید نزدیک‌ترین شرایط را به سرامیک‌های مرغوب پرسلان دارند. این کاشی‌ها مانند سرامیک‌های پرسلان دارای مقاومت بالا در مقابل فشار و مواد شیمایی و نفوذ‌پذیری اندک در مقابل مایعات و گردوغبار هستند.

ترکیب مواد اولیه سازنده این محصولات شامل فلدسپات، سیلیس، خاک رس و گرانیت می‌شود. این مواد تحت فشار، حرارت و پرس شدید تبدیل به کاشی یا سرامیک می‌شوند که به دلیل وجود سیلیس رنگ بدنه سفید یا متمایل به سفید دارند. به همین خاطر به این دسته از کاشی و سرامیک‌ها خاک سفید می‌گویند.

و اما مهم‌ترین مزیتی که در مورد سانتیاگو طوسی روشن باید به آن اشاره کرد لیزری یا رکتیفاید بودن این کاشی سایز بزرگ است. کاشی‌های رکتیفاید یا کالیبره محصولاتی هستند که در پایان فرایند تولید توسط دستگاهی مانند واترجت برش‌های لیزری دقیقی خورده‌اند. این برش‌ها جهت از بین بردن ناهمواری و قناسی‌های روی لبه‌های محصول زده می‌شوند.

در حین تولید و در مرحله لعاب‌زنی ممکن است که مقداری از لعاب شُره کرده و روی لبه‌های کاشی یا سرامیک را بپوشاند. این موضوع موجب می‌شود که روی لبه‌ها قناسی یا ناهمواری رخ بدهد. کالیبره کردن محصول این مزیت را دارد که آن کاشی یا سرامیک در هنگام نصب نیازی به بندکشی نداشته باشد. صرفه‌جویی در هزینه و زمان بندکشی، زیباتر و یکدست‌تر شدن محیط و بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا از جمله مزایای استفاده از کاشی و سرامیک‌های رکتیفای شده است.

باید اشاره کرد که جلوه ظاهری کاشی سانتیاگو طوسی روشن یک کاشی طرح سنگ است که رگه‌های طبیعی سنگ روی آن کاملاً قابل مشاهده بوده و زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است.

اگر تمایل به ثبت سفارش کاشی سانتیاگو دارید با کارشناسان پرنیان در تماس باشید. در ضمن این کاشی اسلب و دیگر محصولات ما در شوروم‌های تخصصی پرنیان در شهرهای مختلف در دکور واقعی قابل بازدید هستند.