سانتوز طوسی مات 120×60​

Previous
Next
سانتوز طوسی مات فیس 2
سانتوز طوسی پِلَنِت رستیک
سانتوز طوسی مات فیس 1
سانتوز طوسی دکور گوچی رستیک
سانتوز طوسی مات فیس 3
سانتوز طوسی دکور پرارا رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

سانتوز طوسی مات

کاشی سانتوز طوسی مات ابعادی برابر با ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر دارد. این محصول یک کاشی اسلب یا سایز بزرگ محسوب شده و این نکته مهمترین ویژگی و مزیت سانتوز است. گروه کاشی و سرامیک پرنیان این محصول را تحت برند «لوکس» و در یک پکیج با ۳ تایل یا قالب عرضه کرده است.

قالب ساده آن پِلَنِت نام دارد که رستیک یا برجسته است. دو قالب دیگر پکیج کاشی سانتوز نیز هر دو رستیک یا برجسته بوده و تایل‌های دکور این پکیج هستند. دکور گوچی و دکور پرارا نام این قالب‌ها است.

تایل پلنت کاشی سانتوز طوسی ظاهری ساده و بدون نقش و نگار دارد اما رگه‌های طبیعی سنگ روی سطح آن قابل مشاهده هستند. قالب دکور گوچی سطحی پوشیده شده از خطوط ظریف موجدار دارد که در جهت قرینه‌ی یکدیگر روی کاشی نقش شده‌اند. قالب دکور پرارا اما نقوش گیاهی ظریف و جذابی دارد که تشکیل شده از شاخه‌های ظریف به همراه برگ‌های کوچک و افشان هستند.

در مورد ویژگی‌های فنی و مزیت‌های کاشی سانتوز باید به مواردی مثل داشتن ضخامت استاندارد، خاک سفید بودن، رکتیفاید یا لیزری بودن، تک‌پخت بودن و قابلیت استفاده در فضای داخلی وخارجی اشاره کرد. البته نباید از نظر دور داشت که در فضای داخلی نیز می‌توان کاشی سانتوز کرم مات را هم در کف محیط و هم روی دیوار آن محیط مورد استفاده قرار داد.

این مزیت و ویژگی مهم کاشی‌های اسلب یا سایز بزرگ است که با توجه به ضخامت استاندارد و ۱۲ میلیمتری می‌توان از آن‌ها هم روی دیوار استفاده کرد و هم در کف. کاشی‌ای که در ارتفاع (روی دیوار) نصب می‌شود باید در عین ظرافت و زیبایی وزن و ضخامتی داشته باشد که در طول زمان لق نشده و سقوط نکند. از طرفی همین محصول برای استفاده در کف باید استحکام و مقاومتی داشته باشد که در  برابر عوامل آسیب‌زا نظیر تردد زیاد، جابه‌جا کردن وسایل، مواجهه دائمی با آب و رطوبت، نظافت با مواد شوینده شیمیایی، ضربه، خراش، فشار و … دچار عارضه نشود. کاشی سانتوز با ضخامت ۱۲ میلیمتر امکان استفاده همزمان در هر دو محیط و فضا را دارد.

استفاده کردن در فضای خارجی نیز نیاز دارد که محصول مد نظر ما بسیار مقاوم بوده و در مقابل عوامل جوی مثل باران، باد و برف و تغییرات دمایی مثل یخبندان یا عاملی مثل اشعه خورشید دچار نقصان نشود. استفاده در پارکینگ، محوطه، حیاط یا حتی نمای ساختمان مواردی هستند که با کاشی سانتوز کرم مات امکان‌پذیر است.

مزیت دیگر استفاده از کاشی‌های اسلب بزرگ بودن اندازه آن‌ها است. با در نظر گرفتن این ویژگی تعداد کمتری تایل یا قالب برای پوشش یک فضا نیاز است و مقدار خطوط افقی و عمودی محیط به نسبت کمتر خواهد بود. این عامل به زیباتر و یکدست‌تر شدن فضا بسیار کمک می‌کند.

خاک سفید بودن مزیت مهم کاشی سانتوز است زیرا همین عامل موجب مقاومت بالا و استحکام زیاد کاشی سانتوز شده است. هنگامی مقدار سیلیس از مواد اولیه دیگری که سازنده کاشی هستند بیشتر باشد موجب سفیدرنگ شدن بدنه کاشی می‌شود به همین دلیل به این محصولات خاک سفید می‌گویند. افزون بودن مقدار سیلیس به نسبت مواد دیگر تراکم سطح محصول را بالاتر برده و در نتیجه تخلخل آن را پایین آورده و این عامل موجب می‌شود مایعات نتوانند در کاشی نفوذ کنند.

کالیبره یا لیزری بودن کاشی هم به معنای برش‌های لیزری ظریف روی لبه‌های محصولات است. تراز شدن لبه‌های تایل کمک می‌کند تا در هنگام نصب نیازی به بندکشی نباشد.

در صورتی که تمال به ثبت سفارش کاشی لوکس سانتوز دارید کارشناسان پرنیان آماده راهنمایی شما هستند با آن‌ها تماس بگیرید. در ضمن کاشی سانتوز طوسی مات در دکور زنده کار شده است و در شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف کشور آماده بازدید شما عزیزان است.