سانتوز سفید مشکی براق 120×60​

Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

سانتوز سفید مشکی براق

کاشی سانتوز سفید مشکی براق دارای اندازه ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر بوده و در گروه کاشی‌های سایز بزرگ یا به اصطلاح اسلب دسته‌بندی می‌شود. این محصول توسط گروه کاشی و سرامیک پرنیان و در برند «لوکس» عرضه شده است.

پکیج این محصول دارای دو تایل یا قالب به رنگ‌های سفید و مشکی بوده که هر دو ظاهر یا جلوه‌ای براق دارند. سطح هر دو تایل با نقوش گیاهی پرکار و ظریفی پوشش داده شده است. شاخه‌هایی نازک که برگ‌های کوچک و مینیاتوری از آن‌ها روییده است. براق بودن باعث بیشتر جلوه کردن این شاخ و برگ‌ها شده و زیبایی دوچندانی به کاشی سانتوز سفید مشکی بخشیده است.

سانتوز سفید مشکی محصولی خاک سفید است. یعنی این‌که در ترکیب مواد اولیه آن مقدار سیلیس از فلدسپات، ماسه دانه‌ریز، خاک رس مخصوص و گرانیت بیشتر بوده و همین عامل موجب سفیدرنگ شدن بدنه آن شده است. بیشتر بودن مقدار سیلیس در مقایسه با دیگر مواد اولیه، موجب تراکم سطح کاشی شده است که این عامل تخلخل سطح کاشی را پایین آورده و از نفوذ آب و رطوبت به درون آن جلوگیری می‌کند. افزایش استحکام کاشی سانتوز به دلیل خاک سفید بودن آن  باعث شده است که این کاشی از نظر استحکام شبیه به سرامیک‌های پرسلان باشد.

امکان استفاده از سانتوز سفید مشکی در فضای خارجی از نتایج خاک سفید بودن این محصول است. هنگامی که یک کاشی در فضای خارجی نظیر پارکینگ، حیاط، نمای ساختمان، محوطه و … استفاده می‌شود باید در برابر عواملی نظیر تغییرات دمای شدید مثل یخبندان، اشعه خورشید، برف، باران و باد استقامت بالایی داشته باشد.

کاشی اسلب سانتوز به دلیل مقاومت مطلوب و ضخامت ۱۲ میلیمتری، در فضای داخلی نیز قابلیت استفاده در کف محیط را دارد. در کف هر فضایی فشار تردد، جابه‌جا کردن وسایل، مواد شوینده شیمیایی، رطوبت و آب و … وجود دارد. استحکام کاشی انتخاب شده باید به گونه‌ای باشد که در مقابل این عوامل آسیب نبیند.

کاشی سانتوز سفید مشکی براق در ارتفاع یا روی دیوار هم قابلیت نصب دارد که نشان از ظرافت و زیبایی این محصول در عین استقامت بالای آن دارد.

کالیبره یا رکتیفای بودن دیگر مزیت سانتوز است. کاشی‌های رکتیفاید در آخرین مراحل تولید به وسیله‌ی دستگاهی به نام واترجت برش‌های ظریف و دقیقی می‌خورند. این برش‌ها روی لبه‌های این محصولات ایجاد شده و باعث گونیا یا تراز شدن لبه‌ها می‌شوند. این ویژگی موجب می‌شود که در هنگام نصب کاشی‌های لیزری یا کالیبره نیازی به استفاده از بندکشی و موادی مثل پودر سنگ و سیمان سفید نباشد.

بندکشی نشدن یک فضا موجب زیباتر و یکدست‌تر شدن محیط می‌شود. از آنجایی که سانتوز یک محصول سایز بزرگ یا اسلب نیز هست در هنگام نصب تعداد تایل کمتری در محیط استفاده می‌شود و میزان خطوط عمودی و افقی نیز کمتر خواهد شد. این عامل زیبایی آن فضا را دوچندان کرده و محیط را بزرگتر نیز جلوه خواهد داد.

دیگر ویژگی کاشی سانتوز سفید مشکی براق تک‌پخت بودن آن است. این ویژگی بدین معنا است که بدنه کاشی به همراه لعابی که سطح آن را پوشانده است در یک مرحله وارد کوره شده و در دمایی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد پخت شده است.

در صورتی که تمایل به خرید کاشی لاکچری سانتوز دارید می‌توانید با کارشناسان پرنیان تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول را دریافت کنید. در ضمن گروه کاشی و سرامیک پرنیان کاشی سانتوز سفید مشکی براق را به همراه دیگر محصولات تولیدی خود در شوروم‌هایی تخصصی در سراسر کشور با دکور زنده عرضه کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به شوروم‌های تخصصی پرنیان از نزدیک این محصولات و دیگر محصولات ما را دیده و کاشی‌ها را علاوه بر دکور زنده با یک نورپردازی اصولی و حرفه‌ای نیز ببینید تا انتخاب مناسبتری داشته باشید.