رئال کرم براق 90×30​

Previous
Next
رئال کرم قرنیزی رستیک
رئال کرم تخت
رئال کرم کلاسیک رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1930110X11010.288.441.342966530X90
1910
1850
110X11011.1
11.6
85.76
83.08
1.3429.564
62
5Rostic
Size / format30X90Rostic
in box55
in pallet6664
62
weight2929.5
area1.341.34
area pallet88.4485.76
83.08
thickness10.211.1
11.6
size of pallet110X110110X110
weight pallet19301910
1850

رئال کرم براق

کاشی رئال کرم براق در گروه کاشی و سرامیک پرنیان و تحت برند «وی‌آی‌پی» تولید شده است. ابعاد این محصول ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر بوده و مختص استفاده در فضای دیوار است.

رئال کرم دارای دو تایل و یک قالب دکور است. یک تایل تخت و ساده، یک تایل قرنیزی و رستیک و دکور آن با نام کلاسیک نیز رستیک است.

کاشی رئال کرم مزیت مهمی دارد که آن رکتیفای یا کالیبره بودن این محصول است. وقتی می‌گوییم یک کاشی محصولی رکتیفای شده یا کالیبره است به این معنا است که آن محصول در هنگام تولید و در مرحله برش خوردن با دقت و ظرافت خاصی برش خورده است. این برش‌‌های ظریف موجب می‌شوند که در هنگام نصب تایل‌های مختلف این کاشی به راحتی و به‌خوبی در کنار یکدیگر چفت شوند و بین آن‌ها هیچ درز و فاصله‌ای نباشد. با توجه به این اتفاق باید گفت که کاشی‌های رکتیفای یا کالیبره مثل کاشی رئال کرم براق نیاز به بندکشی ندارند.

بندکشی نشدن دیوار موجب می‌شود که آن فضا وسیع‌تر به نظر برسد. یکدست‌تر و زیباتر بودن فضا را نیز باید به این مزیت‌ها افزود. همچنین صرفه‌جویی کردن در زمان و هزینه‌ی بندکشی هم نکته مهم دیگری است که در مورد استفاده از کاشی‌های کالیبره یا رکتیفای باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

خاک قرمز بودن مورد دیگری است که باید به آن اشاره کرد. کاشی رئال کرم براق محصولی خاک قرمز است یعنی این‌که در ترکیبات مواد اولیه آن خاک رس به مقدار زیادی وجود داشته است. وجود خاک رس فراوان باعث می‌شود که رنگ بدنه این کاشی‌ها نیز قرمز باشد. جالب است که بدانید خاک رس (با مقدار متفاوت)، فلدسپات و ماسه مواد اولیه سازنده انواع کاشی‌ها هستند.

در مورد ضخامت رئال کرم نیز باید گفت که این محصول ۱۰.۲ میلی‌متر ضخامت دارد که برای استفاده در فضای دیوار ضخامتی استاندارد محسوب می‌شود؛ و در نهایت تک‌پخت بودن دیگر ویژگی این محصول است. کاشی‌های تک‌پخت محصولاتی هستند که لعاب خورده و سپس درون کوره پخت می‌شوند.

در ادامه بعد از ذکر کردن ویژگی‌های فنی و مزیت‌های کاشی رئال کرم به توصیف ظاهری و جلوه‌ی این محصول نیز می‌پردازیم.

رئال کرم تخت نام یکی از تایل‌های این محصول است که بدون نقش و نگاری خاص بوده و ظاهری ساده با رنگ کرم دارد. البته باید ذکر کرد که رگه‌های طبیعی سنگ روی سطح این کاشی قابل مشاهده است و زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است.

قالب دیگر پکیج کاشی رئال کرم براق تایل قرنیزی رستیک آن است. این محصول همانطور که از نامش پیداست در سمت راست و چپ کاشی یا بالا و پایین آن دارای قرنیز است. همانطور که در تصویر نیز مشخص است سمت چپ یا پایین کاشی دارای سه نوار با عرض‌های متفاوت است که قرنیز این بخش را تشکیل داده‌اند و سمت راست یا بالای کاشی یک نوار دارد. باقی سطح کاشی با نوارها یا میله‌هایی هم‌اندازه پوشیده شده است. این نقوش و طرح‌ها بر زمینه‌ای کرم رنگ قرار دارند و رگه‌های طبیعی سنگ نیز روی آن‌ها مشهود است.

کاشی دکورِ پکیج رئال کرم محصولی منحصربه‌فرد است که با نقوش گیاهی ظریفی پوشیده شده است. زمینه کرم رنگ محصول به همراه نقوشی گیاهی است که روی آن حک شده‌اند. این کاشی با نام کلاسیک شناخته می‌شود و حالتی برجسته یا رستیک دارد.

در مرکز این قالب یک گل برجسته شبیه به گل شاه‌عباسی که در قالی‌های نفیس ایرانی نمونه‌‌های مشابهی دارد، نقش شده است. در اطراف این گل نیز برگ‌های پیچانی حک شده‌اند که از فرم اسلیمی در هنر ایرانی وام گرفته شده‌اند.

برای ثبت سفارش این محصول یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران و کارشناس‌های پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شما می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین شوروم پرنیان در محل زندگی خود دکور زنده و کار‌ شده‌ی این کاشی خاص و محصولات دیگر گروه کاشی و سرامیک پرنیان را نیز مشاهده بفرمایید.