بایون مشکی براق 90×30

تخت مشکی ساده
بایون مشکی براق رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
1728112X1121186.41.352764530X90
Size / format30X90
inbox5
in pallet64
weight27
area1.35
area pallet86.4
thickness11
size of pallet112X112
weight pallet1728

بایون مشکی براق

کاشی بایون مشکی براق در اندازه ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر در گروه کاشی سرامیک پرنیان و مختص پوشش دادن فضای دیوارها تولید شده است. کاشی بایون در سه نوع سفید مات، مشکی براق و رنگی براق تولید می‌شود که تمام این محصولات زیرمجموعه برند «لوکس» از گروه کاشی و سرامیک پرنیان هستند.

بایون مشکی دارای دو قالب است. یکی قالبی ساده و سیاه رنگ که کاملاً تخت بوده و هیچ‌گونه نقش یا طرحی روی آن نیست. قالب دیگر این محصول اما دارای سطحی برجسته یا رستیک است و مربع‌هایی کوچک و برآمده روی سطح آن قرار دارند.

این تایل بایون مشکی با سه خط افقی و ۱۱ خط عمودی تقسیم‌بندی شده است و از محل تقاطع این خطوط با یکدیگر مربع‌هایی برآمده یا رستیک به وجود آمده است که در تلطیف و زیبایی فضا بسیار موثر هستند.

ترکیب کاشی بایون مشکی براق در کنار کاشی بایون سفید مات و کاشی‌های بایون رنگی بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود. همانطور که در تصاویر موجود در این صفحه هم مشاهده می‌کنید همنشینی بایون مشکی براق با بایون سفید مات یک فضای لاکچری و مدرن را خلق کرده است. اضافه شدن بایون رنگی به این ترکیب نیز بر جذابیت و خیره‌کنندگی آن خواهد افزود.

بعد از توضیحاتی در مورد ظاهر و جلوه‌ی کاشی بایون مشکی در ادامه برخی از ویژگی‌ها فنی و مزیت‌های این محصول مدرن گروه کاشی و سرامیک پرنیان را نیز ذکر خواهیم کرد.

همانطور که در سطرهای قبل توضیح داده شد این محصول جلوه‌ای براق دارد. در واقع به دلیل لعابی که روی آن وجود دارد بازتاب نور از سطح بایون مشکی به خوبی انجام می‌شود. این ویژگی سبب خواهد شد که دیوار‌های پوشش داده شده با بایون مشکی به افزایش نور محیط کمک کنند.

مورد بعدی که باید به آن اشاره کرد ضخامت تایل این کاشی است. ۱۱ میلی‌متر ضخامت بایون مشکی ضخامتی است که برای کاشی‌های مختص پوشش دیوار کاملاً مناسب و کاربردی است.

دو پخت بودن بایون ویژگی‌ای است که موجب شده است که این محصول کیفیت، استقامت و زیبایی بیشتری داشته باشد. کاشی‌های دو پخت آن دسته از محصولاتی هستند که دو بار درون کوره با درجه حرارت‌های متفاوت قرار می‌گیرند.

یک بار قالب یا بدنه کاشی درون کوره رفته و بعد از پخت شدن اصطلاحاً بیسکوییت می‌شوند. این کاشی‌ها یا بیسکوییت‌ها سپس لعاب خورده و برای تثبیت لعاب دوباره درون کوره قرار می‌گیرند. بعد از پخت دوم و تثبیت شدن لعاب، زیبایی و استقامت کاشی بیشتر خواهد شد. کاشی‌هایی که با طی کردن چنین فرآیندی پخته می‌شوند به کاشی‌های دو پخت مشهور هستند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد خاک سفید بودن کاشی بایون سیاه است. خاک سفید بودن یک کاشی به این معنی است که در ترکیب مواد اولیه سازنده آن خاک رس قرمز وجود ندارد یا مقدار آن اندک است و همین عامل موجب می‌شود که رنگ پایه کاشی سفید باشد.

در ضمن مزیتی که خاک سفید بودن کاشی دارد این است که این محصولات از لحاظ استقامت و جذب آب و ویژگی‌های این‌چنینی شبیه به سرامیک‌های پرسلان هستند. کاشی‌های خاک سفید مانند کاشی بایون مشکی براق میزان جذب آب پایینی داشته و از طرفی استقامت بالایی دارند.

و اما کالیبره یا رکتیفای بودن بایون سیاه براق نیز نباید مغفول واقع شود. کاشی‌های کالیبره آن دسته از محصولاتی هستند که بعد از تولید در کارخانه برش‌های دقیق و بسیار ظریفی نیز می‌خورند. این برش‌ها موجب می‌شود که هنگام نصب کردن آن‌ها نیازی به بندکشی وجود نداشته باشد و تایل‌های کاشی به راحتی کنار یکدیگر چفت شوند. بندکشی نشدن هم در زمان و هم در هزینه‌ی کاشی‌کاری صرفه‌جویی خواهد کرد.

همچنین این کار سبب می‌شود که فضای دیوار یکدست‌تر و زیباتر نیز به نظر برسد. در ضمن عدم بندکشی فضا را وسیع‌تر نیز نشان خواهد داد.

برای سفارش کاشی لاکچری بایون مشکی براق و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید.

در ضمن شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف کشور جهت بازدید شما عزیزان آماده هستند.