الیت کرم مات 90×30​

الیت کرم
الیت کرم
دکور فلوید الیت کرم
دکور فلوید الیت کرم
دکور پیرامید الیت کرم
دکور پیرامید الیت کرم
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
1728112X1121186.41.352764530X90
Size / format30X90
inbox5
in pallet64
weight27
area1.35
area pallet86.4
thickness11
size of pallet112X112
weight pallet1728

الیت کرم مات

کاشی الیت کرم دارای ابعاد ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر بوده و جلوه‌ای مات دارد. این محصول با توجه به ابعادی که دارد برای پوشش دادن فضای دیوارها استفاده می‌شود. کاشی الیت تحت برند «لوکس» و در گروه کاشی و سرامیک پرنیان تولید و عرضه شده است.

پکیج کاشی الیت در دو رنگ طوسی و کرم ارائه شده و دارای سه قالب یا تایل است که یکی از آن‌ها تایل ساده و تخت این محصول بوده و دو قالب دیگر تایل‌های دکور الیت هستند که نام آن‌ها دکور فلوید و دکور پیرامید است.

از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های پکیج کاشی الیت باید به دو پخت بودن، مات بودن، خاک سفید بودن، رکتیفاید یا لیزری بودن و ضخامت استاندارد آن اشاره کرد. داشتن ضخامت استاندارد ۱۱ میلیمتر باعث شده است که این محصول که کاربری آن برای پوشش دادن دیوار است به راحتی روی دیوار قرار گرفته و در اثر مرور زمان لق نشده یا سقوط نکند.

کالیبره یا لیزری بودن کاشی الیت کرم موجب شده است که این محصول در هنگام نصب در محیط نیازی به بندکشی نداشته باشد. از آنجایی که تایل‌ها یا قالب‌های این کاشی برش‌های دقیق و ظریفی خورده‌اند به راحتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت می‌شوند. این مزیت مهم در هزینه‌ها و زمان بندکشی صرفه‌جویی ایجاد کرده، موجب زیباتر شدن و وسیع‌تر به نظر رسیدن محیط می‌شود و با توجه به نبود مواد بندکشی، محیطی برای تجمع آلودگی‌ها به وجود نمی‌آید؛ در نتیجه محیط کاشی شده در فواصل زمانی طولانی‌تری به نظافت نیاز خواهد داشت.

مراحل کالیبره یا لیزری کردن کاشی از این قرار است: در مراحل تولید محصول به خصوص در مرحله لعاب‌زنی ممکن است که بخشی از لعاب شُره کرده و روی لبه‌ها ایجاد ناهمواری کند. به خاطر جلوگیری از چنین پیشامدی با استفاده از دستگاهی به نام واترجت کاشی و سرامیک‌ها را برش زده و اصطلاحاً آن‌ها را گونیا می‌کنند.

کاشی‌هایی که در ترکیب مواد اولیه آن‌ها مقدار سیلیس از مواد دیگر نظیر گرانیت، فلدسپات، خاک رس و … بیشتر باشد، دارای رنگ بدنه سفید خواهند بود به همین علت به این محصولات خاک سفید می‌گویند. کاشی‌های خاک سفید چون در دما و فشار بالایی تولید می‌شوند در مقایسه با کاشی‌های خاک قرمز دارای تخلخل کمتر و در نتیجه نفوذ‌پذیری کمتری خواهند بود. همین ویژگی‌ها این محصولات را بسیار به سرامیک‌های مرغوب پرسلان نزدیک می‌کند.

در مورد قالب‌ها یا تایل‌های کاشی الیت کرم باید اشاره کرد که این محصول یک قالب ساده و تخت دارد به همراه دو قالب دکور به نام‌های فلوید و پیرامید. قالب دکور پیرامید سطحی رستیک یا برجسته دارد که این برجستگی‌ها درون مربع‌هایی بزرگ و کوچک نقش شده‌اند. سطح این محصول در بخش‌هایی به مستطیل‌های کوچکی نیز تقسیم شده است که این بخش‌ها فاقد برجستگی هستند. نحوه برجستگی‌های سطح دکور پیرامید به گونه‌ای است که هنگام تماشای این محصول گویی از زاویه بالا به اهرام ثلاثه مصر نگاه می‌کنیم.

قالب دکور دیگر این پکیج فلوید نام دارد. دکور فلوید دارای خطوط موازی روی سطح خود بوده که این خطوط رستیک با برجسته کار شده‌اند. ۵ شیار دو خطه و ۴ شیار تک‌خطه تشکیل‌دهنده برجستگی‌های سطح کاشی دکور پیرامید هستند.

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید کاشی لاکچری به خصوص کاشی الیت کرم مات هستید می‌توانید با کارشناسان گروه کاشی و سرامیک پرنیان تماس گرفته تا آن‌ها شما را راهنمایی کرده، اطلاعات لازم را ارائه داده و مشاوره رایگان در اختیارتان قرار دهند. در ضمن پرنیان با راه‌اندازی شوروم‌های تخصصی کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف کشور، دکور زنده این کاشی و دیگر محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار داده است. شما می‌توانید با بازدید از شوروم‌های ما ببینید که هر کاشی در محیطی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، نشیمن، دفتر کار و … چگونه به کار رفته و چگونه نورپردازی شده است.