الیت طوسی مات 90×30​

الیت طوسی
الیت طوسی
دکور فلوید الیت طوسی
دکور فلوید الیت طوسی
دکور پیرامید الیت طوسی
دکور پیرامید الیت طوسی
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
1728112X1121186.41.352764530X90
Size / format30X90
inbox5
in pallet64
weight27
area1.35
area pallet86.4
thickness11
size of pallet112X112
weight pallet1728

الیت طوسی مات

کاشی الیت طوسی مات از جمله محصولات مخصوص پوشش دیوار است که در ابعاد ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر تولید شده است. گروه کاشی و سرامیک پرنیان این کاشی را در دو رنگ کرم و طوسی عرضه کرده است. پکیج کاشی الیت دارای سه تایل است که یکی از ‌آن‌ها تایل ساده و دو تا از آن‌ها تایل‌های دکور این پکیج هستند. دکور فلوید و دکور پیرامید نام تایل‌های دکور کاشی الیت است.

کاشی ساده این پکیج به رنگ طوسی روشن بوده و سطح آن صاف و یکدست است. دکور فلوید این پکیج نیز به همان رنگ طوسی روشن است اما سطح آن رستیک یا برجسته بوده و دارای شیارهایی است که در ۹ ردیف به صورت افقی از سمت راست کاشی آغاز شده و از سمت چپ آن گذر کرده‌اند. ۵ ردیف از این شیارها به صورت دو خط موازیِ نزدیک به هم هستند و چهار ردیف از شیارها به صورت یک تک‌خط روی سطح کاشی نقش شده‌اند.

دکور پیرامید کاشی الیت طوسی اما سطحی کاملا برجسته  و رستیک دارد که پستی و بلندی‌ها جذابی روی آن ایجاد شده است. سطح این کاشی با دو نوع مربع کوچک و بزرگ که هر شکل درون خود برآمدگی دارد به همراه مستطیل‌هایی که سطح آن‌ها صاف است، پوشیده شده است.

حالت برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های سطح کاشی دکور پیرامید به گونه‌ای است که مخاطب هنگام ایستادن جلوی این محصول در موقعیتی قرار می‌گیرد که انگار دارد از نمای بالا به اهرام ثلاثه مصر نگاه می‌کند.

ضخامت کاشی الیت طوسی مات ۱۱ میليمتر است. این ضخامت برای محصولی که قرار است روی دیوار نصب شود، ضخامتی استاندارد محسوب می‌شود.

الیت طوسی محصولی دو پخت به حساب می‌آيد. کاشی‌های دو پخت همانطور که از اسم آن‌ها پیداست دو بار در کوره قرار گرفته و پخته شده‌اند. یک بار در مرحله اول که اصطلاحا کاشی بیسکوییت شده است و در مرتبه بعدی بعد از لعاب خوردن بیسکوییت و برای تثبیت لعاب روی کاشی این عمل انجام گرفته است.

ویژگی دیگر کاشی الیت طوسی خاک سفید بودن این محصول است. کاشی‌های خاک سفید آن دسته از محصولات هستند که از لحاظ مقاومت در برابر فشار و ضربه و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب استحکام بسیار خوبی دارند. در واقع این محصولات نسبت به کاشی‌های خاک قرمز تخلخل کمتر و جذب آب کمتری نیز دارند. کاشی‌های خاک سفید ویژگی‌هایی شبیه به سرامیک‌های با کیفیت پرسلان دارند. مواد اولیه‌ای مانند سیلیس، خاک رس، فلدسپات و گرانیت باعث شده‌اند که پایه بدنه این کاشی سفید باشد و بعد از پخت در دمای بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد به کیفیت نهایی خود می‌رسد.

کالیبره بودن یا رکتیفای بودن کاشی الیت یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم این محصول است. برش‌های لیزری ظریف و دقیقی که این محصولات در هنگام تولید خورده‌اند باعث شده است که در هنگام نصب آن‌ها، نیازی به بندکشی نباشد و تایل‌ها به راحتی در کنار یکدیگر چفت شوند.

بندکشی نشدن دیواری که در آن از کاشی الیت طوسی استفاده شده است موجب خواهد شد که آلودگی‌ها، مکانی برای تجمع نداشته باشند و آن فضا برای نظافت به فواصل زمانی طولانی‌تری نیاز داشته باشد. در ضمن استفاده از این کاشی ها در هزینه و زمانی که باید صرف بندکشی کاشی می‌شده نیز جلوگیری به عمل آورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشی الیت طوسی مات می‌توانید با مراجعه حضوری به شوروم‌های تخصصی گروه کاشی و سرامیک پرنیان در سراسر کشور مراجعه کرده و این محصول و دیگر محصولات ما را در دکوری زنده ببینید.

در ضمن شما می‌توانید با تماس گرفتن با گروه کاشی و سرامیک پرنیان از کارشناسان ما نیز در مورد این کاشی لوکس و دیگر تولیدات پرنیان اطلاعات، راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید.