آی پد دکور مات 30×30​

Previous
Next
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
1824112X1128.21041.0819961230X30
Size / format30X30
inbox12
in pallet96
weight19
area1.08
area pallet104
thickness8.2
size of pallet112X112
weight pallet1824

آی پد دکور مات

کاشی آی پد دکور مات یکی از محصولات منحصربه‌فرد گروه کاشی و سرامیک پرنیان است که در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر تولید شده و کاربری آن پوشش همزمان فضای دیوار و کف است. این محصول به همراه کاشی آی پد بک گراند پکیجی هستند که می‌توانند فضایی مانند آشپزخانه یامحیط بیرون از منزل را پوشش دهند. آی پد یک کاشی پرسلان است که تحت برند «لوکس» تولید و عرضه شده است.

این محصول به دلیل پرسلان بودن این قابلیت را دارد که همزمان هم در کف یک محیط کار شود و هم در دیوارهای آن. در ضمن این محصولِ مرغوب قابلیت این را نیز دارد که هم در فضای داخلی استفاده شود و هم در فضای خارجی نصب شود.

ضخامت متناسب برای دو کاربری، رکتیفای بودن، خاک سفید بودن و پرسلان بودن از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌های مهم این محصول هستند. در ضمن این محصول به صورت رندوم تولید می‌شود و تایل‌های آن در هنگام نصب رندوم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

پرسلان به آن دسته از محصولات کاشی و سرامیک می‌گوییم که بافتی بسیار متراکم دارند زیرا در هنگام تولید تحت فشار و حرارت زیادی قرار گرفته‌اند. این ویژگی موجب استقامت بالای این محصولات در برابر فشار، ضربه، مواد شیمیایی و … می‌شود. به همین دلیل است که می‌توان از کاشی آی پد دکور در کف یک فضای داخلی یا خارجی نیز استفاده کرد.

دیگر مزیت مهم آی پد دکور رکتیفاید یا کالیبره بودن آن است. کاشی‌های کالیبره یا لیزری دارای لبه‌هایی یکسان و گونیا شده هستند.  برش‌های دقیقی که روی لبه‌های این محصولات با دستگاهی به نام واترجت ایجاد شده است، موجب می‌شود که در هنگام نصب کردن کاشی‌ها نیازی به بندکشی نباشد و تایل‌ها یا قالب‌ها به راحتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت شوند.

کاشی‌های کالیبره فضا را بزرگتر نشان داده و موجب یکدست شدن و زیباتر شدن آن می‌شوند و با توجه به استفاده نشدن از مواد بندکشی، محلی برای تجمع آلودگی‌ها نیز وجود نخواهد داشت. این مزیت کمک می‌کند تا فواصل زمانی نظافت محیط طولانی‌تر باشد.

خاک سفید بودن دیگر ویژگی و مزیت کاشی آی پد دکور است. هنگامی در ترکیب مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک مقدار سیلیس از مقدار دیگر مواد نظیر فلدسپات، خاک رس و … بیشتر باشد، موجب می‌شود که رنگ بدنه کاشی سفید شود. خاک سفید نامیدن این محصولات به همین دلیل است.

ضخامت ۸.۲ ملیمیتری آی پد عامل مهمی در دو کاربره بودن این کاشی است. از آنجایی که این محصول هم برای پوشش دیوار استفاده می‌شود و هم برای پوشش کف، نیاز است که در هنگام نصب روی دیوار ضخامت و وزنی مناسب داشته  باشد تا در اثر مرور زمان لق نشده و سقوط نکند. از طرفی برای استفاده کردن از کاشی در کف محیط نیز نیاز است ضخامت و مقاومت آن در  برابر فشار، ضربه و مواد شیمیایی بالا باشد که کاشی آی پد دکور همزمان این مزیت‌ها را داراست.

آی پد دکور مات یک سطح ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر دارد که به ۸ سطح مساوی تقسیم شده و درون هر سطح نقش و نگار متفاوتی کار شده است. نحوه قرارگیری این سطوح مجزا و نقوش درون آن‌ها در هر تایل یا قالب کاشی به صورت رندوم بوده است و همین موضوع به زیبایی این محصول کمک بیشتری کرده است. چهار سطح دارای طرح‌های گیاهی، دو سطح دارای نقوش هندسی بزرگ و دو سطح نیز دارای اشکال هندسی ریز و پُر کار هستند.

در صورتی که تمایل دارید تا این کاشی لوکس پرنیان را سفارش دهید یا سوالی در مورد این محصول و دیگر محصولات ما دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا با مراجعه به شوروم‌های پرنیان از مشاوره رایگان همکاران بهره‌مند شده و کاشی آی پد دکور را در یک محیط زنده نظاره کنید.