آروما کرم 60×30​

Previous
Next
آروما کرم رستیک
سامبا باند رستیک
آروما باند رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1728117X1179.8103.681.442472830X60
Size / format30X60
in box8
in pallet72
weight24
area1.44
area pallet103.68
thickness9.8
size of pallet117X117
weight pallet1728

جهت دانلود کاتالوگ آروما کرم می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید.

آروما کرم مات

کاشی آروما کرم مات محصولی از گروه کاشی و سرامیک پرنیان بوده که در زیرمجموعه برند «بیوتی» تولید شده است. اندازه‌ی این محصول ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر بوده و مورد استفاده آن پوشش فضای دیوار است. پکیج این محصول شامل سه قالب یا تایل کاشی است. هر سه قالب رستیک یا برجسته هستند. یکی از تایل‌ها سفید ساده بوده و دو قالب دکور آروما باند و سامبا باند دارای نقش‌ و نگار هستند.

کاشی آروما از لحاظ فنی واجد ویژگی‌هایی است نظیر خاک قرمز بودن، ضخامت استاندارد و تک‌پخت بودن. همچنین مزیت اصلی ‌آن نیز کالیبره بودن این محصول است.

کاشی‌های کالیبره آن دسته از محصولاتی هستند که در هنگام نصب نیازی به بندکشی نداشته و قالب‌های آن‌ها به راحتی کنار یکدیگر چفت می‌شوند. این اتفاق به دلیل برش‌های بسیار ظریفی که روی لبه‌های کاشی خورده است، اتفاق می‌افتد.

دستگاهی به نام واترجت بعد از اتمام فرایند تولید این برش‌ها را با دقت زیاد انجام می‌دهد. با انجام برش‌ها لبه‌های کاشی تیز و اصطلاحاً گونیا می‌شود. الزام انجام این کار از آنجا ناشی می‌شود که در هنگام لعاب زدن احتمال دارد که بخشی از لعاب از روی سطح کاشی فراتر رفته و روی لبه‌ها شُره کند. این موضوع موجب ایجاد قناسی یا ناهمواری در لبه‌های کاشی و سرامیک می‌شود.

کاشی‌ رکتیفاید یا لیزری محیط را یکدست‌تر و زیباتر خواهد کرد همچنین موجب می‌شود فضا وسیع‌تر نیز به نظر برسد. نظافت آن‌ها آسان‌تر بوده و آلودگی دیرتر روی این کاشی‌ها دیده خواهد شد.

آروما کرم یک کاشی خاک قرمز است. درصد خاک رس در مواد تشکیل‌دهنده آن از مقدار ماسه و فلدسپات بیشتر بوده و همین عامل موجب شده است رنگ قالب بدنه آن متمایل به قرمز باشد. دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد برای پخت کاشی‌های خاک قرمز دمای استاندارد است.

ضخامت این محصول نیز ۹.۸ میلی‌متر است که برای محصولاتی با این ابعاد که روی ارتفاع (دیوار) نصب می‌شوند، ضخامت مناسب و استانداردی محسوب می‌شود.

کاشی آروما کرم مات قبل از لعاب خوردن پخت نشده و این کار بعد از اعمال لعاب روی ‌آن صورت گرفته است. ورود به کوره و پخته شدن همراه با لعاب موجب می‌شود که این محصول، محصولی تک‌پخت باشد.

در مورد ظاهر و جلوه آروما نیز در ادامه توضیحاتی را بیان می‌کنیم. همانطور که در سطرهای ابتدایی توضیح داده شد. هر سه قالب این پکیج برجسته یا رستیک هستند. تایل ساده آروما کرم هیچ نقش و طرحی نداشته و فقط سطح آن به وسیله ۱۸ مربع هم‌اندازه تقسیم‌بندی یا شبکه‌بندی شده است.

یکی از دکورهای این پکیج آروما باند رستیک است. همان ۱۸ مربع هم‌اندازه روی سطح این محصول هم قابل مشاهده است با این تفاوت که درون هر مربع طرح گل‌های رئال یا واقعی و نقوش هندسی کار شده است.

بیشتر مربع‌ها از فرم‌های هندسی و گل‌های ساده‌سازی شده (برگرفته از فرش‌بافی و طراحی سنتی) پر شده‌اند ولی برخی دیگر از مربع‌ها با عکس گل‌های واقعی و طبیعی کار شده‌اند.

دکور دیگر این پکیج سامبا نام دارد که روی سطح آن هم ۱۸ مربع یک‌اندازه کار شده و درون هر مربع نقوش گیاهیِ ساده‌سازی شده و فرم‌های هندسی قرار دارد. تفاوت نقوش گیاهی سامبا با آروما باند در این است که در این تایل دیگر گل‌های واقعی وجود ندارند و تمامی گل‌ها حالتی مینیمال و ساده‌سازی شده دارند. مربع‌هایی که فرم‌های هندسی دارند هم طرح‌هایی همراه با ریتم و پر جزییات دارند که درون آن‌ها نقش شده است.

جهت ثبت سفارش این کاشی جذاب و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن با کارشناسان گروه کاشی و سرامیک پرنیان تماس بگیرید. همچنین پرنیان با راه‌اندازی شوروم‌های تخصصی کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف کشور دکور واقعی کاشی آروما کرم و دیگر محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.