لوسیانو طوسی مات 120×60​

Previous
Next
لوسیانو طوسی مات فیس 1
لوسیانو طوسی پِلَنِت رستیک
لوسیانو طوسی مات فیس 2
لوسیانو طوسی فِندی رستیک
لوسیانو طوسی مات فیس 3
لوسیانو طوسی دکور داینو رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
2280112X1121285.21.423860260X120
Size / format60X120
inbox2
in pallet60
weight38
area1.42
area pallet85.2
thickness12
size of pallet112X112
weight pallet2280

لوسیانو طوسی مات

کاشی لوسیانو طوسی مات محصولی اسلب یا سایز بزرگ بوده که با ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر در گروه کاشی  وسرامیک پرنیان تولید شده است. پرنیان این محصول را دو رنگ طوسی و کرم و تحت برند «لوکس» ارائه کرده است. پکیج لوسیانو طوسی داری ۳ تایل یا قالب است که هر سه آن‌ها رستیک یا برجسته هستند. یکی از تایل‌ها پِلَنِت، دیگری فِندی و قالب یا تایل دکور این پکیج داینو نام دارند.

از جمله مزیت‌ها و ويژگی‌های لوسیانو باید به تک‌پخت بودن، خاک سفید بودن، ضخامت استاندارد، کالیبره یا لیزری بودن و دو کاربره بودن اشاره کرد. کاشی‌های اسلب یا سایز بزرگ دارای دو کاربری نصب در دیوار و نصب در کف هستند. در ضمن کاشی لوسیانو امکان استفاده کردن در فضای خارجی را نیز دارد.

محصولات خاک سفید آن دسته از کاشی‌ها و سرامیک‌ها هستند که در ترکیب مواد اولیه آن‌ها مقدار سیلیس از فلدسپات، گرانیت، ماسه ریزدانه، خاک رس مخصوص و … بیشتر است. بیشتر بودن مقدار سیلیس موجب سفیدرنگ شدن بدنه کاشی و همچنین مقاومت و تراکم بالای آن می‌شود.

کاشي‌های خاک سفید از لحاظ مقاومت و کیفیت مشابه‌ترین محصولات به سرامیک‌های پرسلان هستند. سفت و مستحکم بودن در مقابل فشار، ضربه، خراش، تردد زیاد، مواد شیمیایی شوینده و … از جمله ویژگی‌های این کاشی‌ها هستند. همین مزیت‌ها است که این محصول را برای به کار بردن در فضای کف نیز مساعد کرده است. زیرا در کف فشار رفت وآمد، جابه‌جایی وسایل و حضور مدوام رطوبت و مواد شیمیایی وجود دارد نیاز به محصولی مقاوم و نفوذ‌ناپذیر در آن احساس می‌شود. حال اگر بخواهیم یک فضای خارجی نظیر پارکینگ، محوطه، حیاط، نمای ساختمان و … را کاشی یا سرامیک کنیم باید از محصولاتی استفاده کنیم که در مقابل تغییرات دمایی زیاد مثل یخبندان، برف و باران، اشعه خورشید و … مقاوم باشد. کاشی لوسیانو طوسی مات این مزیت‌ها را دارد.

ضخامت ۱۲ میلیمتری کاشی لوسیانو این محصول را برای نصب در فضای دیوار (ارتفاع) گزینه‌ای مناسب کرده است. زیرا ضخامت و وزن تایل‌های کاشی به گونه‌ای است که در اثر سپری شدن زمان لق نشده و کنده نمی‌شود. برای استفاده در کف محیط داخلی و نصب در محیط خارجی که موارد آسیب‌رسان بیشتری دارد نیز داشتن چنین ضخامتی موجب بهترین بازدهی از نظر ایمنی و زیبایی شده است.

تک‌پخت بودن کاشی لوسیانو هم بدین معنی است که بدنه این کاشی به همراه لعابی که سطح آن را پوشانده است در یک مرحله وارد کوره شده و در دمایی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد پخت شده‌اند.

کالیبره یا رکتیفای بودن دیگر مزیت کاشی لوسیانو طوسی است. کاشی‌ها و سرامیک‌های رکتیفاید روی لبه‌های خود برش‌های ظریفی خورده‌اند. این برش‌ها لبه‌های این محصولات را گونیا یا تراز کرده‌اند به گونه‌ای که در هنگام نصب آن‌ها نیازی به بندکشی بین تایل‌ها یا قالب‌ها نیست.

لوسیانو در پکیج خود دارای سه تایل یا قالب است. تایل پلنت یک تایل ساده بدون طرح است که رگه‌های طبیعی سنگ روی آن قابل مشاهده است. قالب دیگر پکیج فندی نام دارد. قالب فندی همان قالب پلنت است اما با این تفاوت که خطوط افقی با فاصله‌های مشخص بین‌شان کاملا سطح این تایل رو پوشانده‌اند.

تایل یا قالب دکور کاشی لوسیانو طوسی داینو نام دارد. سطح این تایل از ۱۸ مربع هم‌اندازه تشکیل شده است. ۶ عدد از این مربع‌ها بدون نقش و طرح بوده و ساده هستند ولی ۱۲ مربع دیگر دارای نقوش گیاهی، هندسی و ترکیبی از این دو هستند.

در صورتی که این کاشی لاکچری نظر شما را جلب کرده است می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن و یا ثبت سفارش با کارشناس‌های پرنیان تماس بگیرید. در ضمن کاشی لوسیانو طوسی تیره و دیگر محصولات ما در شوروم‌های تخصصی پرنیان در شهرهای مختلف در دکور زنده قابل مشاهده هستند.