فلوگریس قهوه ای 120×60​

Previous
Next
فلوگریس قهوه ای فیس 1
فلوگریس قهوه ای فیس 1
فلوگریس قهوه ای فیس 2
فلوگریس قهوه ای فیس 2
فلوگریس قهوه ای فیس 3
فلوگریس قهوه ای فیس 3
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1200105X1201251.122.135024360X120
Size / format60X120
in box3
in pallet24
weight50
area2.13
area pallet51.12
thickness12
size of pallet105X120
weight pallet1200

فلوگریس قهوه ای

کاشی فلوگریس قهوه ای با اندازه‌ی ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر تحت برند «استایل» و در گروه کاشی و سرامیک پرنیان تولید و عرضه شده است. این محصول سایز بزرگ یا اسلب درون هر پکیج خود سه تایل یا قالب دارد که فِیس ۱ تا فیس ۳ فلوگریس هستند. رنگ سطح این کاشي‌ها قهوه‌ای بوده که رگه‌هایی از طوسی نیز درون آن به چشم می‌خورد. سطح تایل‌ها به گونه‌ای است که انگار پالت نقاشی و ترکیب رنگ ظریف آن روی کاشی اجرا شده است. شمایل فلوگریس جلوه‌ای آرتیستیک داشته و شبیه به تکنیک هنری پتینه‌کاری است.

از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های فلوگریس باید به کالیبره یا رکتیفای بودن آن اشاره کرد. کاشی‌های رکتیفاید یا لیزری در آخرین مراحل تولید با دستگاهی به نام واترجت برش می‌خورند. این کار بدین جهت است که اگر در مرحله لعاب‌زنی بخشی از لعاب شُره کرده باشد و روی لبه‌های محصول ایجاد ناهمواری کرده باشد، رفع شده و قالب کاشی تراز یا گونیا شود. چنین مزیتی موجب شده است که کاشی‌های کالیبره در هنگام نصب به آسانی کنار هم قرار گرفته و چفت شوند و نیازی به بندکشی نداشته باشند.

عدم بندکشی باعث می‌شود که مواد بندکشی شامل پودر سنگ و سیمان سفید در محیط استفاده نشود. در نتیجه مکان مطلوب آلودگی‌ها برای تجمع از بین خواهد رفت و  نظافت آن محیط در بازه‌های زمانی طولانی‌تری اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این موارد، صرفه‌جویی در هزینه و زمان بندکشی را نیز باید به مزیت‌های استفاده از کاشی رکتیفاید اضافه کرد. از آنجایی که کاشی فلوگریس قهوه‌ای یک محصول اسلب یا سایز بزرگ است در مقایسه با دیگر کاشی‌ها تعداد تایل کمتری مصرف می‌شود؛ این عامل در کنار عدم بندکشی به دلیل لیزری بودن، موجب می‌شود که فضا بزرگتر به نظر برسد، زیباتر شده و یکدست هم باشد.

تک‌پخت بودن ویژگی فنی دیگر فلوگریس قهوه‌ای است. زمانی که لعاب سطح کاشی و بدنه آن در یک مرحله وارد کوره با دمای ۱۱۰۰ تا ۱۲۵۰ درجه سانتیگراد شوند، بدنه پخته و لعاب تثبیت شود، به اصطلاح گفته می‌شود کاشی تک‌پخت است.

مزیت مهم کاشی فلوگریس قهوه‌ای امکان استفاده آن در فضای خارجی، کف فضای داخلی و دیوار است. وقتی که محصول روی دیوار (در ارتفاع) نصب می‌شود باید از لحاظ وزن و ضخامت شرایطی داشته باشد که به مرور زمان لق نشده و سقوط نکند. همچنین زیبایی و ظرافت آن نیز بسیار مهم است. ضخامت ۱۲ میلیمتری فلوگریس نیز در چند کاربری بودن آن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

برای استفاده کردن فلوگریس در کف فضای داخلی نیز مطمئن هستیم که این محصول مرغوب در مقابل ضربه و فشار تردد، مواد شوینده، رطوبت و آب، جابه‌جایی وسایل و … مقاوم بوده و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. در زمان پوشش فضای خارجی نظیر نمای ساختمان، محوطه، پارکینگ و حیاط هم می‌دانیم که این کاشی در برابر اشعه خورشید، یخبندان، برف، باد،  باران و … بسیار مستحکم بوده و بهترین عملکرد را خواهد داشت.

داشتن این مزیت‌ها و قابلیت‌ها به دلیل خاک سفید بودن کاشی فلوگریس قهوه‌ای است. کاشی‌های خاک سفید از لحاظ مرغوبیت و استحکام شبیه‌ترین محصولات به سرامیک‌های پرسلان هستند. وجود مقدار زیاد سیلیس در ترکیب مواد اولیه سازنده آن‌ها باعث شده است که استقامت بدنه و تراکم سطح کاشی بالا رفته و همچنین تخلخل سطح آن نیز پایین بیاید. در ضمن افزون بودن سیلیس در مقایسه با فلدسپات، گرانیت، ماسه دانه‌ریز، خاک رس مخصوص و … باعث سفیدرنگ شدن بدنه کاشی هم شده است که نام خاک سفید نیز به همین دلیل است.

در صورتی که تمایل دارید کاشی اسلب فلوگریس را ثبت سفارش کنید با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شوروم‌های تخصصی ما کاشی فلوگریس قهوه‌ای و دیگر محصولات ما را در دکور زنده عرضه کرده و آماده بازدید شما هستند.