رئال قهوه ای براق 90×30​

Previous
Next
رئال کرم تخت
رئال قهوه ای تخت
دکور رئال سیمپل تخت
رئال قهوه ای قرنیزی رستیک
رئال کرم کلاسیک رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1930110X11010.288.441.342966530X90
1910
1850
110X11011.1
11.6
85.76
83.08
1.3429.564
62
5Rostic
Size / format30X90Rostic
in box55
in pallet6664
62
weight2929.5
area1.341.34
area pallet88.4485.76
83.08
thickness10.211.1
11.6
size of pallet110X110110X110
weight pallet19301910
1850

رئال قهوه ای براق

کاشی رئال قهوه‌ای براق یکی از محصولات سایز ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر گروه کاشی و سرامیک پرنیان است که مختص فضای دیوار و در زیرمجموعه برند «وی‌آی‌پی» تولید شده است.

این محصول دارای ۵ تایل یا قالب مجزا است که در یک پکیج عرضه شده است. دو قالب ساده، یک قالب قرنیز و دو قالب دکور.

از جمله ویژگی‌های فنی و مزیت‌های رئال قهوه‌ای براق باید به مواردی مثل کالیبره یا رکتیفای بودن، خاک قرمز بودن، تک‌پخت بودن و … اشاره کرد. این کاشی که با ضخامت ۱۰.۲ میلی‌متر تولید و عرضه شده است محصولی است که در هر فضای داخلی می‌توان از آن استفاده کرد.

تک‌پخت بودن رئال قهوه‌ای به این معنا است که این کاشی بعد از لعاب خوردن بدنه درون کوره رفته و پایه یا بدنه آن به همراه لعابی که به کاشی زده شده است، با هم و همزمان پخته شده‌اند.

رکتیفای بودن یا کالیبره بودن کاشی رئال قهوه‌ای براق نیز مزینی عالی برای یک محصول کاشی و سرامیک است. کاشي‌های کالیبره آن دسته از محصولاتی هستند که در هنگام تولید برش‌های ظریف و بسیار دقیقی خورده‌اند. این برش‌ها باعث شده‌اند که این محصولات در هنگام نصب به خوبی در کنار یکدیگر چفت شده و بین آن‌ها فضای خالی به وجود نیاید. این اتفاق باعث می‌شود که بندکشی از پروسه نصب کاشی حذف شود. حذف بندکشی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان باعث زیبایی، یکدست‌تر شدن محیط و همچنین وسیع‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود.

کاشی رئال قهوه‌ای براق محصولی خاک قرمز است. کاشي‌های خاک قرمز در ترکیب مواد اولیه سازنده خود خاک رس زیادی دارند که همین موضوع موجب می‌شود رنگ پایه‌ي این محصولات قرمز رنگ باشد.

بعد از ذکر نکات فنی کاشی رئال قهوه‌ای براق به سراغ توصیف ظاهر و جلوه‌ی این محصول می‌رویم.

دو قالب ساده، دو تایل دکور و یک قالب قرنیزی پکیج کاشی رئال قهوه‌ای براق را شامل می‌شود. دو قالب ساده این محصول کاشی‌هایی هستند که هیچ‌گونه نقش و طرحی روی آن‌ها وجود نداشته و صرفاً رگه‌های طبیعی سنگ روی آن‌ها قابل مشاهده است.

باید دقت داشت که رنگ یکی از قالب‌ها قهوه‌ای بوده و رنگ قالب دیگر کرم است. این رنگ کرم به این خاطر در این پکیج قرار گرفته است که در ترکیب با قهوه‌ای فضای دیوار مد نظر را جذاب‌تر جلوه بدهد.

قالب بعدی این پکیج، کاشی دکور سیمپل تخت است. همانطور که از اسم این محصول مشخص است کاشی سیمپل دارای طرح و نقش است ولی حالت برجسته نداشته و تخت عرضه شده است. رنگ بک‌گراند یا زمینه‌ی این محصول کرم بوده و نقوش گیاهی ظریفی روی آن طراحی و اجرا شده‌اند.

این نقوش نیز دارای رنگ کرم هستند ولی طیف تیره‌ي رنگ کرم برای آن‌ها انتخاب شده است. به همین خاطر این نقوش حالتی برجسته به خود گرفته‌اند. روی تایل این محصول سه گل ترنج یا شاه‌عباسی که در قالی‌بافی ایرانی زیاد دیده می‌شوند، در یک ردیف افقی در امتداد یکدیگر کار شده‌اند. در اطراف این گل‌ها نیز ساقه‌هایی پیچان مشابه نقوش اسلیمی قرار دارند که این گل‌ها را در برگرفته‌اند.

کاشی بعدی همان کاشی ساده قهوه‌ای رنگ است که به حالت قرنیزی درآمده است. قرنیزها در بالا و پایین کاشی و میله‌ها یا نوارهای هم‌اندازه نیز در باقی سطوح آن نقش شده‌اند. در ضمن این محصول رستیک یا برجسته است.

و در نهایت تایل بعدی این پکیج، رئال کرم رنگ کلاسیک است که حالتی رستیک نیز دارد. روی این محصول یک گل مرکزی مشابه گل شاه‌عباسی مشاهده می‌شود که در اطراف آن برگ‌ها و ساقه‌هایی پیچان قرار دارد.

برای سفارش این کاشی خاص و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. در ضمن شما می‌توانید با مراجعه به شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف ایران از نزدیک دکور زنده کاشی رئال قهوه‌ای براق را مشاهده بفرمایید.