ویندا سفید مات 90×30​

ویندا سفید تخت فیس 1
ویندا سفید تخت فیس 2
دکور ویولت ویندا سفید رستیک
دکور لاین ویندا سفید رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1930110X11010.288.441.342966530X90
1910
1850
110X11011.1
11.6
85.76
83.08
1.3429.564
62
5Rostic
Size / format30X90Rostic
in box55
in pallet6664
62
weight2929.5
area1.341.34
area pallet88.4485.76
83.08
thickness10.211.1
11.6
size of pallet110X110110X110
weight pallet19301910
1850

ویندا سفید مات

کاشی ویندا سفید مات در اندازه‌ی ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر و برای کاشی کردن فضای دیوار تولید شده است. گروه کاشی و سرامیک پرنیان این محصول را تحت برند «وی‌آی‌پی‌» تولید کرده است. پکیج کاشی ویندا دارای ۳ تایل یا قالب کاشی است. یک قالب ساده و تخت به همراه دو قالب دکور که رستیک یا برجسته هستند.

کاشی ویندا دارای ویژگی‌های فنی و مزیت‌هایی است که موجب می‌شود که با اطمینان خاطر آن را به مخاطبان محترم توصیه کنیم. خاک قرمز بودن، ضخامت مناسب و استاندارد و تک‌پخت بودن از جمله ویژگی‌های فنی این محصول است و کالیبره یا رکتیفاید بودن نیز مهم‌ترین مزیتی است که می‌توان برای این محصول برشمرد.

کاشی‌هایی که اصطلاحاً کالیبره یا لیزری هستند در هنگام نصب نیازی به بندکشی نداشته و قالب‌ها به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت می‌شوند. کاشی‌های کالیبره یا رکتیفای شده در هنگام تولید با دستگاهی به نام «واترجت» برش‌های دقیقی می‌خورند و اصطلاحاً گونیا می‌شوند زیرا ممکن است که در هنگام تولید لعابِ روی سطح کاشی شُره کرده و روی لبه‌ها ایجاد قناسی و ناهمواری کرده باشد.

استفاده کردن از این کاشی‌ها موجب می‌شود که فضای دیوار زیباتر شده و یکدست نیز باشد. همچنین محیط وسیع‌تر به نظر خواهد رسید. آشکار نبودن آلودگی و نیاز به نظافت با فواصل طولانی‌تر و صرفه‌جویی در هزینه و زمان بندکشی هم از مزایای دیگر استفاده از کاشی‌های کالیبره است.

خاک قرمز بودن کاشی ویندا سفید مات نیز به این معنا است که رنگ کاشی بدنه این محصول قرمز است. فلدسپات، ماسه و خاک رس سه ماده اصلی سازنده کاشی‌ها هستند. هنگامی که مقدار خاک رس در ترکیبات اولیه از مواد دیگر بیشتر باشد رنگ بدنه کاشی قرمز خواهد شد که به این محصولات خاک قرمز می‌گویند.

داشتن ضخامت ۱۰.۲ میلی‌متر نیز باعث شده است که ویندا سفید جهت نصب در ارتفاع (دیوار) مناسب باشد و خطر لق شدن یا سقوط برای این کاشی وجود نداشته باشد.

در مورد تک‌پخت بودن هم باید این توضیح را بدهیم که محصولات تک‌پخت آن کاشی‌ها یا سرامیک‌هایی هستند که به همراه لعابی که روی سطح آن‌ها را پوشانده است در یک مرحله وارد کوره شده و سپس از آن خارج می‌شوند.

بعد از توضیحاتی در مورد ویژگی‌های فنی و مزیت‌های ویندا سفید مات، در مورد ظاهر تایل‌های مختلف این پکیج نیز مواردی را بیان می‌کنیم.

همانطور که توضیح داده شد یک قالب تخت و دو قالب دکور، این پکیج را تشکیل می‌دهند. ویندا سفید تخت ظاهری شبیه به سنگ مرمر دارد. بک‌گراندی سفید همراه با رگه‌های طبیعی سنگ روی آن که این رگه‌ها با رنگ تیره خود تضاد و زیبایی جذابی به این قالب داده‌اند.

یکی از تایل‌های دکور این پکیج ویولت نام دارد. ویولت دارای خطوط منحنی نامنظمی است که به صورت برجسته یا رستیک روی سطح محصول نقش شده‌اند. این خطوط ظاهر ویولت را شبیه به منظره‌ای از دریا کرده‌اند که موج‌ها در ‌آن از پس هم حرکت می‌کنند. البته می‌توان تپه‌ماهورها یا رَمل‌های کویری را نیز با همین تصویر به یاد آورد. این منظره روی بک‌گراندی سفید با رگه‌های طبیعی سنگ ایجاد شده است.

دیگر دکور پکیج کاشی ویندا سفید مات، دکور لاین نام دارد که آن هم برجسته یا رستیک است. سطح کاشی لاین با نوارها یا خطوطی افقی و ناهمسان پوشیده شده است. این خطوط ضخامت‌های متفاوت دارند ولی برجسته بودن آن جلوه بیشتری به خطوط یا نوارهای درشت‌تر داده است. بک‌گراند این کاشی نیز شبیه به سنگ مرمر سفید بوده که رگه‌های طبیعی سنگ روی آن را تزیین کرده‌اند.

برای ثبت سفارش این کاشی خاص و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید با کارشناسان ما در گروه کاشی و سرامیک پرنیان تماس بگیرید. در ضمن شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف آماده بازدید علاقه‌مندان به طراحی داخلی و دیزاین منازل، هستند.