لندآرت کرم 90×30​

Previous
Next
لندآرت کرم
دکور آندو لندآرت کرم رستیک
دکور تریکو لندآرت کرم رستیک
دکور ارجینال لندآرت کرم رستیک
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
1728112X1121186.41.352764530X90
Size / format30X90
inbox5
in pallet64
weight27
area1.35
area pallet86.4
thickness11
size of pallet112X112
weight pallet1728

لند آرت کرم

کاشی لند آرت کرم در اندازه ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر و مختص دیوار تولید شده است. این محصول دارای یک قالب ساده به رنگ کرم و سه قالب دکور جذاب با طرح‌ها و نقش‌های متفاوت است. دکور آندو، دکور تریکو و دکور ارجینال نام سه قالب طرح و نقشدار این کاشی است.

این سه کاشی دکور همگی رستیک یا برجسته هستند و این ویژگی باعث می‌شود که نقوش و طرح‌های روی آن‌ها به راحتی دیده و لمس شود. در ضمن لندآرت کرم محصولی مات است که این ویژگی باعث می‌شود برای دیوارهایی مناسب باشد که قصد داریم نور محیط آن‌ها را متعادل کنیم.

قالب ساده لندآرت کرم بدون طرح و نقش خاصی بوده و صرفاً دارای رگه‌های طبیعی سنگ است به طوری که نمای آن مانند نقاشی‌های سبک «ابروباد» به نظر می‌رسد. قرار گرفتن این کاشی ساده‌ی کرم رنگ در کنار یک یا دو کاشی دکور لندآرت نمای فوق‌العاده زیبا و جذابی را به دیوار محیط می‌بخشد. سادگی این کاشی در کنار طرح‌ها و نقوش کاشی‌های دکور ترکیب شورانگیزی را ایجاد می‌کند.

دکور آندو دارای سطحی آجری‌شکل است. نوارهای افقی که در سطح این محصول قرار دارند با خطوط ریزی شبیه به بندکشی از یکدیگر جدا شده و ظاهری شبیه به آجرچینی به این کاشی داده‌اند. همچنین نوارهای باریک عمودی نیز به صورت دوختِ زیر و رو نوارهای عمودی را قطع کرده‌اند. حالت زیر و رو بودن نوار عمودی باعث شده است که سطح کاشی دکور آندو شبیه به بافت حصیر و بامبو شود.

این دکور با چنین ویژگی‌های ظاهر‌ی‌ای نشان دهنده این است که طرح آن از طبیعت الهام گرفته شده است و برای ساختمان‌هایی که در مناطق نزدیک به طبیعت ساخته می‌شوند می‌تواند گزینه جذابی باشد.

دکور تریکو دیگر قالب دکور کاشی لندآرت کرم است. این قالب توسط یک خط عمودی به دو قسمت مساوی تقسیم شده است. بعد از‌ آن دو قسمت کاشی دوباره با پنج نوار افقی به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم شده‌اند. قسمت سمت راست قالب به همراه پنج نوار آن دارای رنگ کرم تیره و قسمت سمت چپ قالب و نوارهای آن دارای رنگ کرم روشن هستند. البته این تفاوت رنگی آنچنان مشهود نیست که محصول نهایی، دو محصول متفاوت با دو رنگ متمایز به نظر برسد بلکه این تفاوت رنگی در تنالیته‌هایی نزدیک به هم و از رنگ کرم هستند.

نوارهای ردیف اول از بالا در هر دو طرف کاشی دارای خطوط باریک عمودی هستند و نوارهای ردیف دوم صاف و بدون نقش و طرح. در ردیف سوم تا پنجم به صورت یکی در میان نوارهای یک طرف کاشی دارای دایره‌های کوچک فرو رفته هستند.

دکور ارجینال لندآرت کرم نیز از دو دکور دیگر این محصول متمایز بوده بدین صورت که سطح آن پوشیده از نقوش گیاهی ظریف و جذاب است. چنین نقوشی برگرفته از طرح‌های فرش ریزبافت و کهن ایرانی است. نقوش قالی‌های نفیس تبریز، قم و کاشان یادآور دکور ارجینال لندآرت خواهند بود.

در واقع باید گفت نقوش روی سطح دکور ارجینال بسیار شبیه به نقوش اسلیمی در سنت نگارگری ایرانی، بافت فرش و کاشیکاری ایرانی است.

باید اشاره داشت که کاشی لندآرت کرم علاوه بر ویژگی‌های ظاهری ذکر شده دارای ضخامت ۱۱ میلی‌متر بوده و در محیط‌هایی مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی نصب می‌شود. از آنجایی که این محصول یک کاشی مدرن به حساب می‌آید استفاده از آن در دیگر دیوارها نظیر اتاق‌خواب و نشیمن نیز توصیه می‌شود.

خاک سفید بودن، دو پخت بودن و کالیبره یا رکتیفای بودن نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول چشم‌نواز هستند. کالیبره یا رکتیفای بودن به این معنا است که این محصول هنگام تولید برش‌هایی ظریف خورده و هنگام نصب به راحتی در کنار قالب دیگر خود چفت می‌شود. با داشتن چنین قابلیتی یک کاشی کالیبره هنگام نصب نیاز به بندکشی ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش این کاشی لاکچری می‌توانید با کارشناسان پرنیان در تماس باشید.

همچنین شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف ایران آماده بازدید علاقه‌مندان محترم هستند.