بایون سفید مات 90×30

Previous
Next
سفید ساده تخت
بایون مات
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletinboxsize / format
1728112X1121186.41.352764530X90
Size / format30X90
inbox5
in pallet64
weight27
area1.35
area pallet86.4
thickness11
size of pallet112X112
weight pallet1728

بایون سفید مات

کاشی بایون سفید یکی از محصولات ساده و مدرن گروه کاشی سرامیک پرنیان در سایز ۳۰ در ۹۰ سانتیمتر است. این محصول که جلوه‌ای مات دارد تحت برند «لوکس» تولید شده است و کاربری آن مختص پوشش دادن فضای دیوار است. بایون سفید در کنار بایون رنگی و بایون مشکی ترکیبی هیجان‌انگیز و لوکس به فضا می‌بخشد.

کاشی بایون سفید دارای دو قالب سفید ساده و تخت و یک قالب سفید رستیک و مات است. قالب اول آن سفید ساده تخت است که هیچ‌گونه طرح و نقش و نگاری نداشته و یک سطح کاملاً سفید و تخت را در اختیار شما می‌گذارد. در دیگر قالب یا تایل بایون، کاشی سطحی برجسته و رستیک دارد و تمام سطح آن با مربع‌هایی برجسته پوشیده شده است.

سه خط افقی و یازده خط عمودی سطح کاشی سفید مات را به ۴۸ مربع کوچه و برجسته تقسیم کرده‌اند. همانطور که در تصاویر این صفحه هم ملاحظه می‌کنید ترکیب بایون سفید در کنار بایون مشکی و بایون‌های رنگی فضایی مینیمال و مدرن را خلق کرده است.

در ضمن باید توجه داشت که بایون سفید جلوه‌ای مات داشته ولی بایون مشکی و بایون‌های رنگی جلوه‌هایی براق دارند. با در نظر گرفتن این مورد می‌توان دید که ترکیب این کاشی‌ها در کنار یکدیگر چگونه فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کرده و بازتاب نوری زیبایی را خلق می‌کند.

بعد از ذکر کردن ویژگی‌های ظاهری این محصول در ادامه برخی از ویژگی‌های فنی کاشی بایون سفید را نیز ذکر می‌کنیم تا شما نسبت به این محصول شناخت بیشتری پیدا کنید.

بایون سفید مات دارای ضخامت ۱۱ میلی‌متر است. داشتن چنین ضخامتی برای یک کاشی دو پخت طبیعی است. دو پخت بودن کاشی به این معنا است که محصول دو بار در کوره قرار گرفته و در درجه حرارت‌های متفاوتی پخته شده است.

یک بار بدنه یا قالب پایه‌ی محصول درون کوره قرار گرفته و پخته می‌شود که به این مرحله اصطلاحاً بیسکوییت شدن می‌گویند. بعد از این که کاشی بیسکوییت شد برای افزایش استحکام و زیبایی به آن لعاب اضافه می‌شود. سپس برای پخته شدن و تثبیت لعاب نیاز است که بیسکوییت یک بار دیگر درون کوره قرار بگیرد. به کاشی‌هایی که حاصل چنین فرآیندی هستند کاشی دو پخت می‌گویند.

دیگر ویژگی و مزیتی که کاشی بایون دارد کالیبره یا رکتیفای بودن این محصول است. کاشی‌های کالیبره آن دسته از محصولاتی هستند که در هنگام تولید برش‌های ظریف و دقیقی خورده و در هنگام نصب، کار با آن‌ها بسیار آسان است.

کاشی‌های رکتیفای شده به دلیل برش‌های اصولی‌ای که دارند به راحتی در کنار کاشی کناری خود قرار گرفته و چفت می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که دیوار مد نظر نیازی به بندکشی‌ نداشته و کاشی‌ها فضایی یکدست و بدون فاصله را بسازند.

عدم بندکشی باعث می‌شود که هم در هزینه و هم در زمان صرفه‌جویی شده و همچنین فضای نهایی بزرگ‌تر به نظر برسد. در ضمن یکدست بودن فضای کاشی‌کاری شده به زیبایی آن نیز کمک شایان توجهی می‌کند.

دیگر ویژگی‌ای که کاشی بایون سفید دارد خاک سفید بودن این محصول است. به کاشی‌هایی خاک سفید می‌گویند که در ترکیبات سازنده مواد اولیه آن‌ها خاک رس وجود نداشته یا به مقدار اندکی وجود داشته باشد. به دلیل نبود خاک رس این کاشی‌ها پایه یا قالبی سفید رنگ خواهند داشت و از نظر ظاهر با کاشی‌های خاک قرمز متفاوت خواهند بود.

همچنین باید اشاره کرد که کاشی‌های خاک سفید از لحاظ مزیت شبیه به سرامیک‌های پرسلان هستند. جذب آب اندک و مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه از جمله ویژگی‌هایی هستند که بین سرامیک پرسلان و کاشی خاک سفید مشترک هستند.

گروه کاشی و سرامیک پرنیان با عرضه این محصول به بازار سعی کرده است محصولی مدرن و باکیفیت را به مشتریان خود تقدیم نماید. برای خرید این کاشی لاکچری و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پرنیان در ارتباط باشید. همچنین شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به شوروم‌های پرنیان در شهرهای مختلف دکور زنده محصولات ما را مشاهده بفرمایید.