بوینس آیرس کرم تخت 100×40​

کاشی بوینس آیرس کرم ۴۰ در ۱۰۰
بوینس آیرس کرم تخت فیس 1
بوینس آیرس کرم تخت فیس 2
بوینس آیرس کرم تخت فیس 3
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli Italian Trulli
weight palletsize of palletthicknessarea palletareaweightin palletin boxsize / format
1510113X11311.468.41.226.557340X100
Size / format40X100
in box3
in pallet57
weight26.5
area1.2
area pallet68.4
thickness11.4
size of pallet113X113
weight pallet1510

بوینس آیرس کرم تخت

کاشی بوینس آیرس کرم تخت با ابعاد ۴۰ در ۱۰۰ سانتیمتر از جمله محصولات سایز بزرگ یا اسلب است که در گروه کاشی و سرامیک پرنیان و تحت برند «استایل» تولید شده است. پرنیان این محصول را در یک پکیج ۳ عددی عرضه کرده است. تایل‌ها یا قالب‌های پکیج بوینس آیرس فِیس یک تا فیس سه این محصول هستند. فیس‌های مختلف یک کاشی یا سرامیک در واقع تلاشی است برای نزدیک‌تر شدن جلوه این محصولات با سنگ‌های طبیعی. روی هر فیس خطوط و نقوش با فیس دیگر متفاوت است و همین موضوع موجب می‌شود که محصولات کاشی و سرامیک هر چه بیشتر شبیه به سنگ‌های طبیعی و منحصربه‌فرد بودن آن‌ها شوند.

اسلب یا سایز بزرگ بودن کاشی بوینس آیرس کرم این مزیت و ویژگی را به آن بخشیده است که بتواند در یک محیط، همزمان هم فضای دیوار را پوشش داده و هم محیط کف را سرامیک نماید. در واقع بوینس آیرس هم کاشی است و هم سرامیک.

برای نصب روی دیوار نیاز است که ظرافت و زیبایی محصول در مطلوب‌ترین حالت خود باشد. علاوه بر این وزن و ضخامت آن نیز باید به گونه‌ای باشد که در اثر گذر زمان کاشی روی دیوار لق نشود یا این‌که سقوط نکند. ضخامت ۱۱.۴ میلیمتری این کاشی و وزن مناسب آن امکان کاشی کردن دیوارها را فراهم کرده است.

از طرفی بوینس آیرس برای پوشش کف محیط به عنوان سرامیک هم محصولی بسیار باکیفیت، مستحکم و نفوذ‌ناپذیر است. در کف محیط آب و رطوبت عموما وجود دارد. مواد شیمیایی شوینده نیز در آن فضا زیاد استفاده می‌شود. وسایل سنگین نیز جابه‌جا شده و همچنین تردد زیاد و امکان فشار و ضربه نیز وجود دارد. کاشی بوینس آیرس سطحی بسیار متراکم دارد و این تراکم بالا و تخلخل پایین اجاز نفوذ مایعات به درون محصول را نمی‌دهد همچنین بدنه مستحکم آن نیز در برابر انواع آسیب‌هایی که در کف وجود دارد مقاوم است.

مزیت مهم دیگری که این کاشی دارد قابلیت استفاده از آن در محیط‌های خارجی است. فضاهایی مانند حیاط، پارکینگ، تراس، محوطه، نمای ساختمان و … را می‌توان با کاشی بوینس آیرس کرم پوشش داد. نصب در این محیط‌ها نیاز به در نظر گرفتن تغییرات دمایی مثل یخبندان، باران و برف دارد و همچنین عوامل جوی نظیر باد و اشعه خورشید نیز باید مورد نظر باشد.

دلیل این که مقاومت و کیفیت کاشی بوینس آیرس برای تمامی این محیط‌ها مطلوب است خاک سفید بودن این کاشی است. کاشی‌های خاک سفید به دلیل مقدار بالای سیلیس در ترکیب مواد اولیه خود رنگ بدنه‌ی سفیدی دارند که دلیل نام‌گذاری آن‌ها نیز همین مورد است. سیلیس، گرانیت، ماسه دانه‌ریز، فلدسپات و خاک رس مخصوص از جمله مواد اولیه سازنده کاشی و سرامیک‌ها هستند. هنگامی که مقدار سیلیس از دیگر مواد بیشتر باشد استقامت بدنه محصول بالا رفته و همچنین سطح آن نیز بسیار متراکم شده و تخلخل آن پایین خواهد آمد. کاشی بوینس آیرس کرم تخت یکی از محصولات مرغوب خاک سفید است که شبیه‌ترین کاشی و سرامیک‌ها از لحاظ مقاومت به سرامیک‌های مرغوب پرسلان است.

تک‌پخت بودن دیگر ویژگی فنی کاشی بوینس آیرس است. محصولات تک‌پخت یک بار درون کوره قرار گرفته‌اند و در آن یک مرحله بدنه آن‌ها پخته شده و لعاب سطح محصول نیز تثبیت شده است.

در صورتی که کاشی سایز بزرگ بوینس آیرس را پسندیده‌اید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش آن با کارشناسان پرنیان تماس بگیرید. در ضمن گروه کاشی و سرامیک پرنیان با افتتاح شوروم‌های تخصصی کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف کشور و خارج از کشور، کاشی بوینس آیرس کرم تخت و دیگر محصولات تولیدی خود را در دکور زنده و با نورپردازی حرفه‌ای عرضه کرده است. شوروم‌های ما آماده میزبانی از شما هستند.